Gå til innhold

Nå tror jeg det er slutt på amminga:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter og måtte amme hver halve time, så tror jeg at jeg gir opp...

Virker som jeg jar lite melk + at den lille melka jeg har, er det dårlig næring i...

Så hvis noen har tips til meg om hvordan jeg skal få opp produkjsonen og næringsinnholdet, så taes de i mot med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor gammelt barnet ditt er, men min sønn hang også konstant i puppen i starten. Det viste seg at jeg ikke hadde for lite melk eller lite næring, for han gikk fint opp i vekt. Hos oss stabiliserte det seg da han var mellom 2 og 3 mnd. Plutselig fikk han noenlunde faste måltider. Så hvis barnet ditt er yngre enn 3 mnd, vil jeg si ikke gi opp. Det er ofte slik det er. De har økedøgn og de henger også ofte i puppen for å få kos. Hvis barnet ditt ikke har fin vektøking, så er det mange tråder her inne du kan hente tips fra.

Skrevet

pump litt og gi på flaske ev med mme - det er ikke farlig!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Fortsett å amme, men gi et par flaskemåltider med mme i tillegg dersom du har lite melk.

Du kan også legge barnet til puppen de måltidene du gir flaske også. Litt pupp først og så flaske etterpå!

Ammete og MASSE veske har hjulpet meg når melken har begynt å dabbe av, da har mengden økt igjen. Det er også viktig å spise nok mat!

Lykke til!

Skrevet

Jenta mi hang også i puppen hele tiden i starten, særlig på kvelden. Men da jeg fikk henne til å ta smokk, da var hun vel rundt 5-6 uker, så ble det litt bedre. Nå er hun snart 2 mnd. og de siste to ukene har det blitt mye bedre på kortere tid. Nå får hun i seg mer per måltid og det går lenger mellom, også på kvelden. Men det er fortsatt oftere på kvelden, men som regel ikke oftere enn annenhver time, de første to ukene hang hun konstant i puppen 4-5 timer i strekk...

Skrevet

Syntes jeg har prøvd alt dette her, men ingenting hjelper....

Prøver og amme henne noen ganger iløpet av dagen, men i går oppdaget jeg at det som kom ut fra puppen hadde en grålig farge, så da er det nok slutt....

Jenta mi er mye mer fornød når hun får MME å...

Hun er forresten 12 uker.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...