Gå til innhold

Er vi flere med en drøm om framtiden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går jeg med en drøm som jeg håper kan bli realisert om noen få år..

Har en drøm og et håp om at jeg og mannen min skal bygge hus til oss og ungene våre...har en drøm om å få enda flere barn (har to til nå) for så å kunne være hjemme med barna våre..har en drøm om å være tilgjengelig for ungene våre..være der å se dem vokse opp..hjelpe dem med leksen når de kommer hjem fra skolen..bake boller..bake brød..skape et skikkelig hjem for hele familien...et hjem som lukter trygghet ganske enkelt..vil ha naboer som stikker innom på besøk..sitte å drikke nytraktet kaffe (gjerne med litt kanel i..) ute på trappen mens man ser ungene leke med vennene sine i snøen, eller i sandkassen...

har lyst til at mannen min skal finne seg en jobb som gir han inspirasjon..han har så lyst til å starte en egen bedrift for å gjøre ting lettere for andre..så jeg håper han får inspirasjon og den tryggheten han trenger slik at han tørr å ta sjansen..Har lyst til å se et stort smil om munnen hans, se øynene hans stråle når han kommer hjem fra en dags arbeid..Har lyst til å få en stor og lykkelig familie..en familie med mye latter og mange smil...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja har akuratt di sammme drømmene :) men det blir vel bare ved drømmen det :(vertfall noe av det

Skrevet

Min drøm for fremtiden er bare å ha et hus, en enebolig uten forstyrrende element rett utenfor vinduet barna skal sove. Igår kveld var det nemlig 2-3 ungdommer som stod å ruste de trimmete mopedene sine rett utforbi i halv ni tiden. Og vi hørte det helt inn i stuen, så satte han igang og hyle lille Jonas. Såklart hadde han våknet, så da måtte mor ut og gi beskjed. De skjønte det heldigvis når jeg sa barn prøvde å sove, så de dro sin vei.

Ellers drømmer jeg også om at vi kan bo i hus med 3-4 soverom eller en kjellerstue som har plass til min familie når de kommer på besøk (fra annet sted i landet) og at vi har økonomi til at jeg kan gå hjemme, og bare jobbe litt deltid for min egen del og inntekt til meg. Håper kontantstøtten beholdes!!

Drømmen inkluderer ikke mange barn her, skal bare ha 2. Har en pjokk på 6,5 måned nå og prøver på en til.

Skrevet

Tror vi er mange som drømmer ganske likt..

Har en stor drøm om eget hus.. Akkurat passe stor enebolig. Nok soverom til at ungene( skal ha èn til), kan ha hvert sitt soverom, og enda til ha stort gjesterom. Stor hage med masse boltreplass for ungene til å sparke fotball, spille badminton, leke sisten...Hengekøye!

Ha nok energi og overskudd til å være der for ungene, kunne overraske med kake eller boller uten å måtte ha en grunn.

Skape et trygt og koselig hjem..Et sted der alle kan føle seg velkommen og bare stikke innom når de føler for det.

At mannen min finner- og får, den jobben off-shore som han så inderlig ønsker seg..Vil ha hund og en liten pusi! Ha økonomi til å dra på familieferie hver sommer.. og da mener jeg ikke "ferie" rundt omkring i hele landet for å rekke over alt av familie som bor langt borte..Det er stress, ikke ferie.

Å kunne jobbe 50 % og likevel få endene til å møtes.. Ha tid til egne interesser. Ha overskudd til å være kjæresten til mannen min!

Mye av dette er desverre luftslott, men det er jo lov til å drømme! Jeg må ha litt å jobbe mot! En enebolig er nok en realitet om noen år, men vi blir nok nødt til å være bankens flittige små arbeidsmaur i mange år..snufs..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...