Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 5. september 2008 #26 Skrevet 5. september 2008 vet dere om en nettside som selger nuk? Må prøve den, finner ikke den i butikkene..
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 5. september 2008 #27 Skrevet 5. september 2008 En ting til, om noen kan hjelpe:) Tenkte å prøve trøst sine og. Men når jeg klikker på en så står det at jeg skal betale 35 for en, og motsatt side står det 35 for to... Noen som kan hjelpe?
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 5. september 2008 #28 Skrevet 5. september 2008 hehe. . ja gutten vår tar også bare trøst smokkene:) har kjøpt inn på akrieg sida:)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 5. september 2008 Forfatter #30 Skrevet 5. september 2008 Ja, de smokkene var geniale:) Må nok kjøpe flere av de etterhvert:) Lykke til til alle dere andre som sliter med smokk å
Simbasa Skrevet 5. september 2008 #31 Skrevet 5. september 2008 Gutten vår tar også bare trøst sine smokker. Jeg kjøper dem på barnevognhuset Rudo på Strømmen. Bare et tips til dem som bor i nærheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå