Vitamin Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Min datter har litt utslett og rødeprikker på ansikten og halsen. Jeg smører på morsmelk/mild body lotion, men det utsletten og røde prikker er forsatt ikke borte. Noen har erfaring med dette? Hvor lenge vil hormon-utsletten varer?
77-modell Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Min datter hadde også det, og det varte noen uker, og så ble det plutselig borte. Jeg smurte også på morsmelk, da de sier at det skal hjelpe. Jeg husket ikke alltid på å smøre, så jeg er ikke sikker på om det var morsmelken som gjorde at det forsvant. Men det forsvinner uansett etterhvert. Mener å huske at det varte lengre på førstemann.
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Tulla vår hadde også det. Vi fikk vite at det var helt normalt og at det kom til å forsvinne av seg selv, så vi gjorde ikke noe med det, og det forsvant i løpet av et par-tre uker.
polarn & pyrene Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Prinsen her i huset hadde masse slike utslett, men jeg fikk beskjed om att det var helt normalt og gjorde ingen ting mot det og det forsvant av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå