Gå til innhold

slimproppen har gått!! uff :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huffda skjønner godt at du er lei deg, fordi man er jo alltid redd for både det ene å det andre, når det gjelder for tidlig fødsel..... men du er jo kommet såpass langt at ungen din kommer jo til å overleve veldig godt.. å vel så det, er jo bare det at du å babyen må ligge ganske lenge på sykehuset...

kjenner folk som har født i uke 23 å ungen har blitt helt frisk, å lever i beste velgående den dag i dag, å det syns jeg var i tidligste laget da...

Venninna mi sin slimpropp gikk seks uker før fødsel så det er absolutt ikke sikkert det er max tre uker til fødsel. Ta det med ro og gjør som vanlig så lenge det ikke fører til at du får kynnere, verker, eller andre problemer.

min har å gått jeg er i uke 32 nå. så sykehuset regnet med at jeg kom til og føde snart. men den gikk i går. så kom det mere i dag :S så virket som det var rester som var fra i går. så får jo se.er veldig frem og tilbake. noen føder fra 1 dag fra den gikk til 3 uker senere. og noen får rett og slett en ny en. får håpe ungen bare har det bra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...