Gå til innhold

trekkene til 2008mod OTH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man bruke de på 2006 og 2007?? De helt nye me rettere liggestilling.............og blir d da rettere liggestilling på vognen da?? Vet ikke hvordan skifte av trekk fungerer, tar man da av alt og bare vognramma som står igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo genialt! Selvfølgelig, da blir det jo rettere liggestilling for det er jo trekket som lager den, ikke rammen. Men hva koster et sånnt trekk da?

Skrevet

På biteringen koster nye trekk 1.895 kr, men det er nok kanskje ikke den nyeste modellen...?

Skrevet

Så rart! jeg hadde akkurat tenkt til å legge inn samme "forespørsel" :)

Jeg har lyst til å bytte ut trekket jeg har fordi den begynner å bli så slitt. Hvis jeg i tillegg kan få full liggestilling og beholde kurven, som jeg synes er større og bedre enn på 08 modellen, så er jo det genialt.

Noen som vet om 08 trekket funker på 07 modell??

Skrevet

Jeg prøvde meg med 06 trekk på 07 modellen og det passet ikke hvertfall, 07 modellen manglet noen trykk-knapper. Har lett i butikker etter 08 modellen for å se hvor knappene er på den, men har ikke kommet inn på FruLyng/barnas hus enda, de regnet med at den kom inn ila et par uker, men kan j høre med biteringen da. Men det var jo en god ide å bytte stoff, selv om jeg egentlig ikke har opplevd at det er noe problem med liggestillingen.

Skrevet

Enig med deg når det gjelder liggestillingen. Gutten min sover veldig godt i vognen, selv om ryggen ikke er 100 % flat.

Men hvis jeg først skal bytte, så er det jo ikke negativt om den kan legges enda mere flat. Jeg har dessuten litt lyst på en av de nye fargene som finnes i 08 modellen.

Skrevet

Lurer jeg også på. Noen som har prøvd?

Skrevet

Kan man få kjøpt 08 trekket noen sted? På Biteringen har de kun trekk til eldre vogner. Noen som vet om andre nettsider?

Skrevet

Syns jeg så d stod på siden til biteringen at de hadde fått inn de nye trekkene jeg...men kanskje jeg har sett feil...

Si ifra hvis d er noen av dere som kommer frem til om d går el ei;o)

Skrevet

Butikkene i Norge surrer med hva som er 07 og 08 modellene. Fryktelig irriterendes. De selger tilbehøret i 08 nå for det har jo fått ny grønn logo. Og det har iallefall ikke vognene på Barnas Hus.

Skrevet

Hei! Jeg har en 06/07 modell, og da kan jeg ikke bruke trekkene til 07/08 modellen - det fortalte dansken meg på fru lyng ved lille grensen. På fru lyng har de trekk til 06/07 modellen.

Jeg har lyst på en tur til usa, så får jeg opplevelse samt kjøpt meg en ny oth og kan selge den gamle for akkurat samme pris...drømme, drømme - litt vogngal

Skrevet

Hm.. hvordan vet man hvilken modell man har? Jeg kjøpte min i vinter, trodde da at det var 08 modell, men det var det tydeligvis ikke. Er det noen forskjell på 06 og 07 modellen? Er dette samme modell?

Skrevet

Ja, syns d er HELT HÅPLØST med disse modellene, ser på finn også at d ikke er noe samsvar me utseende på vognene som står er samme modell...(ble kanskje litt rar forklaring...) Men jeg skjønner ihvertfall ikke bæret! Er på utkikk etter en brukt, men er jaggu ikke lett når folk selv ikke vet hvilken modell de har eller oppgir feil modell...

Skrevet

Det enkleste er rett og slett å se etter røde plastikk tupper på bremsene og en flaskeholder som henger på høyre side. DET er 08 modellen. Logoen er jo også endret til en grønn firkant men det er jo ikke så lett å se på bilder da.

Skrevet

08 modeller har såvidt begynt å komme inn i butikkene, ikke alle steder den er heller. Prisen er nesten en tusenlapp mer enn 07 modellen, men det følger da med pumpe og koppeholder, full liggestilling, bedre bremser, men litt mindre handlekurv. Vogna er uansett helt super, så helt "trygt" å kjøpe 07 modell selv om 08 modellen kommer i handelen.

Skrevet

Jeg sendte mail til Biteringen ang. trekkene de har til salgs. Fikk til svar at det ikke var nyeste modell. Trekket de selger passer til alle modeller fra 2005. De aller nyeste (08 modellen) kommer først til salgs neste år. Kanskje for å hindre at folk bare bytter ut trekket i stedet for å kjøpe en helt ny vogn??? Ikke vet jeg!

Skrevet

Jeg har også mailet med Biteringen. De trodde at 08 trekket ville passe til eldre modeller. kanskje verdt å vente med å skifte trekk til neste år, hvis man først skal bytte trekk..

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er IKKE full liggestilling på 2008/09 modellene heller...

Har mailet med produsent, så dette er jeg sikker på:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...