Gjest Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Sebastian :-) Det er nydelig og flott! Oliver - hundre ulike måter å uttale det på + populariteten gjør at jeg ikke liker det (Oliiiver, Ålliver, Åliiiiver osv). Mathias (oppbrukt og kjedelig nå, Norges mest brukte guttenavn i 2007) - trenger en velfortjent pause spør du meg.
Tita&Tage Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 I samme rekkefølge som du selv skriver dem Ville definitivt styrt unna Mathias, men er nok preget av at hver andre lille gutt jeg kjenner heter det.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Mathias Oliver Sebastian
prebs Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 1.Mathias - veldig flott 2.Sebastian - pent 3.Oliver - ikke så glad i
trebarnsmamma84 Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Mathias- veldig fint Oliver- har eg vurdert sjølv =) Sebastian- blir litt for sukkersøtt for meg
Vannmann35 Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Kunne ikke valgt noen av disse navnene, da jeg kjenner flere barn som heter dette - veldig vanlige, og kjedelige navn... Med kniven på strupen hadde jeg vel valgt Mathias tror jeg...
Gjest Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 1. Oliver - nydelig. 2. Sebastian - fint. 3. Mathias - fint, men litt kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå