Alvepia *happy mum* Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 regner jeg ut ifra fryse forsøk? kan jeg regne utfra evt befruktning? med tanke på mine egg var 5 dager "gammelt" da de ble fryse, å sså ble de tinet påå før ett par dager siden ( som vil si 1-2 dager ) vest æ da regne i fra i dag + de dagene eggene levde før frys å nå etter tining, vil det da bli rett med at jeg er ca 3+ 6 i dag??? hvis noen skjønte hva jeg mente... ble mye rot.. hihihi
tubaluba Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Hei På fub.no(ønskebarn) har de en terminkalkulator som regner ut fra innsettingsdagen,(hvis jeg husker riktig) som viser steg for steg frem til termin. vet ikke hvordan man teller jeg, he he (greit med hjelp fra teknologien der) mvh
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Er terminkalkulator på babyverden også
Alvepia *happy mum* Skrevet 3. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2008 Var inne på fub sin termin kalkis, å der sto det at jeg var 5 uker på vei, å det stemmer nok inne når jeg hadde innsetting i går. termin kalkulatoren på babyverden skjønne æ itj heilt koss skal brukes ang innsetting.. bli det da befrukningsdag?
Alvepia *happy mum* Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2008 hehe, jeg som rotet litt.............. glemte å bytte mnd. hihi men likevel når jeg fikk rett mnd sto det 0 uker på vei, åsså når jeg regnet ut fra babyverden fant jeg ut at jeg ca er 2 + 2 eller 2+ 3.
74skytte Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Var eggene 5 dager gamle da de ble fryst? Det var lenge. Vet ikke helt med ditt tilfelle, men kan si med min erfaring. Jeg fikk beskjed om at jeg var 2+2 på innsettingsdagen. Satte inn på en onsdag, men bytter uke på mandager. Dette gjaldt fryseforsøk. Jeg tror mine egg ble tint samme dag som innsetting. Ved ordinært forsøk, så er man 2 uker på vei ved uttaksdagen.
Alvepia *happy mum* Skrevet 4. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2008 Ja de va 5 dager, jeg hadde uttaket en torsdags morgen, å innsetting en tirsdags morgen. å etter de satte inn frøs de resten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå