Silje & prinsen<3 Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Hva gjør dere på for å få tiden til å gå..? Er sykemeldt i 3 uker, så må finne på noe for å få tien til å gå... Er ganske rastløs.)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Du kan godt gå en rolig tur hver dag, det er bare fint for kroppen å være i bevegelse - det øker blodgjennomstrømningen til livmora. Selv så jeg alle episodene av "Sex and the City" sist gang jeg var ruger. Og det resulterte i pos. test (mistet dessverre 5+5). Lykke til med rugingen! :-)
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Jeg pleier å gå turer, trimme på ergometersykkel, gjøre husarbeid som jeg ellers ikke får tid til å gjøre!!, Rydde i skuffer og skap, få mer system hjemme. Baking. Sying. Tv-titting. Internettsurfing... Besøker jobben. Besøke venninner hjemme i fødselsperm. Etc, etc. Gjør rett og slett ting jeg ikke får gjort så mye ellers når jeg til vanlig jobber 100 %. Det ser kanskje ut til at jeg gjør mye, men jeg gjør litt hver dag - så mye jeg orker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå