Gå til innhold

Lei av folk som klager over svangerskapsplager!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei men hællanutten så søtt..

om du har så mye jobb med tre burde du tenkt over det før du fikk de to siste da vettu!

Jeg har prøvd i mer enn 5pp så grunnlaget for å ikke synes synd på de som faktisk har klart å bli gravide synes jeg er ganske stort. Etter 7 år med prøving har det lite å gjøre med at man er utålmodig eller feit.

Det har med å gjøre at man kanskje er lei de som tar en graviditet som en selvfølge og syter så fort de får sjansen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte mye mer enn 5 mnd på å bli gravid med nr 1, å jeg unner ingen å slite med å bli gravide, det er en forferdelig følelse. 5 mnd er faktisk ikke særlig lenge i det hele tatt.

Jeg klaget (vil sikker noen si) i mitt første svangerskap, kvalmen var grei, men ble sykemeldt med bekkenløsninger med gangvansker fra uke 14. Det var ikke kjekt skal jeg si deg, det ble et jævelig langt svangerskap med masse smerter. Var det verdt det? Ja så absolutt, men det gjør ikke svangerskapet noe mindre jævelig av den grunn.

Tror ikke de som blir gravide uplanlagt klager noe mer enn de som sliter eller blir gravid på første forsok, det går på person til person. Noen har lettere svangerskap en andre, noen tåler mer enn ande, noen syter mindre enn andre, å si at andre er sånn, fordi jeg var sånn, går ikke.

Skrevet

Snakkes når du blir gravid. Da bør du huske kva du sette opp som OVERSKRIFT.

LEI AV FOLK SOM KLAGER OVER SVANGERSKAPSPLAGER.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...