Gå til innhold

23 uker og har lagt på meg 7 kg!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, jeg er 21 uker og har alt gått opp 7kg!:) Men bare 0,8 kg siste mnd da, så håper det roer seg litt nå...:) Gikk opp 18 kg sist. Håper å holde meg under det denne gangen, men det lover ikke så veldig godt..

synes kiloene kommer fort her også... gikk opp 2 kilo pådem første 3-4 mnd men den siste her så har jeg rast opp i vekt!!! hargått opp tilsammens 7 kilo nå og er i uke 21+2 i dag... lagt sg litt på rompa for å si det sånn:P hehe

er min først graviditet dette:) glede meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D

Jeg har lagt på meg ca 5,5 kg på 22 uker.... men på mandag begynte jeg på Grete Roede kurs for gravide.... mest fordi jeg har endel kg i utgangspunktet som burde vært av og da er det godt å slippe å ta disse ekstra i tillegg.. tar nok ikke av noe på dette kurset, men målet er å ikke legge på meg særlig mer heller.....

Rakk å slanke meg 5 kg før jeg ble gravid - så det er disse som er på igjen nå... he he.....

Annonse

5,5 kilo og 19+5 uker.

Merker jeg er skikkelig nervøs for å bli en av dem som aldri får av seg kiloene igjen. Vil jo helst ikke stresse med dette under graviditeten, men jeg er rett og slett nervøs for å bli ordentlig misfornøyd med kroppen min i ettertid.

Her gjelder det å fokusere på morsrollen. MER på babyen, MINDRE på meg. Get used to it.

Er i uke 23 og har lagt på meg rundt 8-9kg... sukk..

La på meg ca 16kg med nr. 1 og 14kg med nr. 2...

Hadde håpet på max 12 denne gangen da, men d går nok ikke nei..

Men, heldigvis, jeg gikk relativt raskt ned i vekt etter begge svangerskapene.. Var vel tilbake til match vekt etter rundt 2-2,5mnd..

Så d er nok håp om å være bikiniklar til sommern:-) :-)

Vi må kose oss nå som vi er gravide, tenke litt mindre vekt, men spise forholdsvis sundt da:-) Lykke til jenter...

Hei igjen! Er jo tydeligvis ganske vanlig å ha lagt på seg endel kg i uke 23 ser jeg. Godt!

Må jo også si at med nr to gikk kg fort av, så er jo litt dumt å bruke masse tid under graviditeten på å bekymre seg for kilo, he he! Den tid den sorg! Nå KAN vi jo ha mage og sånn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...