*bubbs* Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Har dere noen tips til hva slags uro jeg bør kjøpe til vogna? Hva synes barna deres er mest spennende? Det er så mye å velge mellom der ute at jeg rett og slett gav opp da jeg var i butikken. Hehe..
*bubbs* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. september 2008 Jeg blir også kjempeglad om noen har forslag til babygym!
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Vi kjøpte en sånn kjempestilig dings på Reflex som vi har på vogna. Er en buet ting som henger masse leiker ned fra, og den ene kommer det musikk fra om man kniper på den. Tror egentlig den er beregnet på bilstol, men fungerer like bra på vogn! Vi har den både på vogn og på bilstol! =)
Krusemynthe Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Jeg bestillte et par enkle varianter på mixmax.no. Syntes de var søte selv - og lillemor ligger gjerne og titter på dem mens vogna går:o) De er friske i fargene, og n¨r hun etterhvert vil holde i dem, er de stimulerende men litt "lyd" (knitring) når man vrir på bladene. Tenkte også at to "små" var bedre enn en stor, for da kan jeg bytte på litt når nyhetens interesse har lagt seg. Jeg har en vogn som ikke har noe å binde i rundt kalesjen, derfor var jeg avhengig av å finne noen med klyper. Har sett mange fine, men ofte med knyting/borrelås :0( Dessuten synes jeg ikke noe om disse som er så populære ( ivhertfall hvis man ser hva butikkene tilbyr), som er veldig søte, men litt for blasse (type pasteller) i fargene. Det tar tid før en bant kan skille duse farger fra hverandre.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå