Gå til innhold

SÅ MASSE LIV!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvilken uke er du i nå da?

venter nr 2 her også, uke 18 nå, kjent litt liv, men ikke som du beskriver... gleder meg til sambo kan kjenne også.

gikk inn på siden din for å se terminen din..men fant bare ut at du jaggu må holde deg godt til tross din alder he,he... (født 1920)

Jeg er i 16.uke og har kjent liv i noen dager nå. Syntes at det var litt tidlig i forhold til hva jeg har skjønt er normalt(uke 18-19?). Men så ble jeg enda mer overrasket da jeg faktisk kjente bevegelse i håndflaten min. Har kjent det 2 ganger i hånda, men inni magen er det ofte liv syns jeg. Er det veldig uvanlig å kjenne liv utenpå så tidlig?

Annonse

Dette er min første og jeg kan også merke ganske kraftige bevegelser...

Jeg er 18+4 nå...men ofte varierer de i "styrke" om jeg kan kalle det det.. har venninner som har prøvd å forklare hvordan det "skal føles" og jeg har igrunn ikke gått rundt å kjent etter...men jeg har da merket sparkene alikevel... Så om ikke lenge kan vel pappa'n få kjenne også..

det blir så stas...gleder meg masse! :-DD

Jeg er i slutten av uke 18 nå og har også kjent liv ganske lenge, men ingenting utenpå ennå. Gleder meg til pappaen får kjenne også!

Det lille gullet mitt elsker å ligge på mammas blære på morgenkvisten og gjøre øvelser. Blir tidlige oppvåkninger av sånt! ;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...