Zitro Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Fram til i dag har jeg måttet amme minst 12 ganger i døgnet, jevnt og trutt natt og dag, på en baby som er litt over 6 mnd. Hun fikk sin siste pupp kl 07.30 i dag tidlig, og etter det har jeg ikke hatt spreng... Pumpa meg for morro skyld nesten ved 14 tiden for jeg syntes det var rart det ikke sprenge... fikk ut 150 ml på 2 pupper... har fortsatt ikke spreng nå... Har jeg hatt lite melk kanskje? Er der derfor babyen har krevet pupp så mye?
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Du vil jo få mindre melk jo eldre babyen blir, så ikke uvant at du ikke har spreng nå..her er pjokken snart 5 mnd, ammer ca 6-8 ganger i døgnet, og har ikke spreng lengre jeg heller..
Zitro Skrevet 2. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2008 Men min pupper er jo vant til å til tømt hver 2. time døgnet rundt og jeg ville jo da tro at melkemengden var stor... Men ikke spreng i det hele tatt på så mange timer er jo litt merkelig synes jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå