lita78ღ Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Ved innsetting i går hadde altså eggene mine deling som hadde vært perfekt på dag 3.... 1 døgn for tregt, med andre ord..... Hadde håpet på en blastocyst(?).. Men eggene så fine ut, sa legen, så trøster meg litt med det. Og fikk jo inn 2 stk:-) Men jeg er svært realistisk, dette er tross alt mitt 6 forsøk. Jeg støvsuger internett for info om adopsjon, og gleder meg vilt til det:-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Hei Lita ) 8 delte egg er jo kjempespennende ! Med innsetting på dag 2 har jo de fleste av oss 4 delte flotte egg, men ingen av oss noen garanti på at de faktisk lever på dag tre ! Har hørt så mye om "slow starters",og om de flotte eggene dine var 8 delte på dag 4,og litt trege i avtrekkeren,kan de likevel være gulleggene ) Spennende Lita,på mange måter vil jeg tro. Jeg har stor tro på dine 8 delte jeg,og også glad på dine vegne for deres nye "plan b".Adopsjon. Spennende å følge deg nå- Jeg håper for dere ! Klemmer fra
Mille38 Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Hei Lita, lykke til nå. Tenker på deg-og håper:))
Jehn Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Hei.. 8 delt egg på dag 4 , var et lykketreff for meg... det har ført til kul på magen og jeg er nå 15 uker på veg.. Jeg har også satt inn maaaange ganger.. Masse lykke til
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Hei lita78:-))) Skjønner godt du er realistisk etter alle disse forsøkene. Men jeg synes det høres lovende ut dette. Det deler seg jo veldig fint da. Det hjelper nok litt også å planlegge adopsjon for da er du liksom et skritt videre. MEN jeg heier på tvillinger. Er på tide at noen av dere som har vært her inne så lenge snart er heldige. Krysser nå alt jeg har og venter i spenning. Ligg med ben og hode høyere enn magen så ofte du kan. Da renner blodet til livmora. Du må ha sååå masse lykke til med ruginga:-))))))))))
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Ønsker deg massssssse lykke til med rugingen :-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå