Gå til innhold

Jeg f¨år en gutt:) :)


Gjest

Anbefalte innlegg

I dag var jeg på tidlig ultralyd (uke 11 begynner i morgen), og gynekologen kunne faststlå at det var 90 prosent sikkert at det var en gutt! (han er en anerkjent spesialist på ultralyd og fosterhjelp i Norge)

 

Kunne faktisk se det selv før han sa det, det var en lang tut der, he he. Hadde aldri trodd at jeg ville få vite kjønnet så tidlig, men det var stor stas at det var så tydelig. Fantastisk å se det lille nurket ligge og vinke og vifte på armer og bein... Alt så bra ut og han ba meg komme tilbake om halvannen måned. Har to jenter fra før så blir kjempe spennende med gutt denne gangen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy da:)

 

Men jeg ville ikke stolt 100% på det om jeg var deg, for alle ser like ut med den tuten så tidlig. Og ei venninne som også går hos en kjent spesialist som virkelig har peiling fikk beskjed om gutt, men på UL i uke 18 var det en jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTULERER er veldig gøy med søte små gutter, minsen min har akkurat lært å gå, og går stolt med armene i været! Jeg skal på tidlig UL uke 12 om en uke, håper jeg også får vite kjønnet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...