sofi 81 Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Min sover veldig lite i bhg ofte bare 10 min. Hjemme sover han 1 1/2 -2timer. Blir så sliten. Noen flere eller gode forslag?
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Jeg kjenner godt til problemet ja. Datteren min blir snart 2 år og begynte i bhg 5. august. Soving i bhg har vært kjempe vanskelig. I bhg sover de i vogn, men de prøvde det i nesten 2 uker på å få henne til å sove i vogn. Men hun sovnet veldig sjelden og jeg fikk en veldig sliten jente hjem. Begynte å våkne om nettene og var veldig urolig om nettene, noe hun aldri har vært før. Jeg foreslo å ta med reiseseng da hun er vandt til å sove i seng på dagtid. Da sovnet hun, men sov kortere enn hun bruker her hjemme.. Nå sover hun 1 time ca, mens hjemme i helgene er det nesten 2 timer. Hvor lenge har barnet ditt gått i bhg?
sofi 81 Skrevet 2. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2008 Har gått der i ca 4 mnd, men har hatt fem uker ferie i den perioden da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå