comma Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Hei Er litt i tvil nå etter at vårt 7.forsøk gikk i vasken. Har blitt gravid på 5 av forsøka, men ingen baby ennå. Har hørt så masse positivt om Hausken. Er det noen som vil dele erfaringer med meg??? Ellers så får alle ha lykke til. Måtte vi snart få en liten baby alle sammen. Klem<3
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Jeg har ingen erfaring med haugesund, men jeg har erfaring med Hausken. Jeg har per i dag ikke hørt noen sakt ett eneste negativt ord om Hausken. De er fantastisk hyggelige, og ikke minst har de humor med i hver dagen Du blir godt ivarettat og man føler seg ikke som ett eller annet nr i rekken. Jon hausken er vanvttig dyktig, og han hører på ting som evt. du ønsker. Jeg fikk feks ha en finger med i hva slags type medisiner osv... jeg skal bruke denne gang. Stoler fullt og helt på denne mannen, og det er vert hver eneste krone om vi ikke skulle lykkes. Da vet jeg vertfall at jeg har vert hos en av de beste. Lykke til Comma, synes veldig synd på deg i dag
050509 Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Har ikke sammenlikningsgrunnlag, men, har vært hos Hausken og lykktes på 1. forsøk!!!
mia76 Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Anbefaller!!!! Jeg har bare positive ting å si om Hausken. De på Haugesund er jo også kjempegreie men jeg tror Hausken er bedre fordi han behandler alle individuelt. Han tar seg god tid, han informerer og forklarer og klinikken har jo faktiskt kjemegode resultater. Jeg har to barn. Den første fikk jeg etter ivf i Haugesund med Hausken som lege og da blev søskenforsøket gjort på hans privatklinikk. Lykkades på førsta forsøket begge ganger! Masse lykke til til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå