Gå til innhold

Hvorfor er det så sinnsykt negativt å være nysgjerrig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naturlig nok har det jo vært en del innlegg fra nysgjerrige folk som lurer på hva alt bråket var om i går...

...og dem som har lurt og spurt om det har jo blitt nedslengt med dritt og bedt om å slutte å bry seg og giud veit ikke hva folk har sagt.

Er da folks natur å være nysgjerrig vel! Ser ikke problemet i det jeg da, plager det deg så kan man vel bare droppe å svare.

Synes det bare er sunt å være nysgjerrig jeg, er sånn man lærer ting!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...spørs hva man bruker nysgjerrigheta si til rett og slett.

Skrevet

Ja, men når det står 15 innlegg om det samme om og om og jaggu om att enda en gang blir en litt lei...

Skrevet

Ja, men det blir jo da like mange "jeg er lei dette" innlegg.

Er det noe bedre da??

Er ikke ute etter en krangel altså :-) Bare lurte jeg se, pga jeg er generellt nysgjerrig selv, men har spart meg for å spørre om det som var i går... :-)

Skrevet

Var nettopp inne på anonym forumet, det er jo bare en sak som gjelder der....

Skrevet

-Råd til oss med veldig små pupper?

-Hvordan bor dere?

-Hva er problemet med BORDBØNN i en barnehage/skole egentlig?

-Skal vi lage en liten JULEGAVE tips tråd for oss som vil begynne og tenke på det? :)

-Spanking....(sex)

-Hvorfor er det så vanskelig for dere med rødt hår i familien eller selv å godta at noen ikke synes det er fint?

-er det vanlig å være helt hekta på is, sjokolade, take away mat??

-javell.noen som er kontaktet av politiet etter igår da ?

-Til dere som jobber i barnehage: Hva slags foreldre kan ikke dere fordra?

-Jeg har ikke egg. Hva kan jeg pensle bollene med da? Melk?

Én av de ti første overskriftene omhandler gårdagens hendelse...

Skrevet

Dere skulle sett her i formiddag, da var det MYE! Men jeg gadd da ikke la meg irritere av den grunn.

Skrevet

Enig med deg zitara (bombe) det må være lov å spørre. Enten det var det som skjedde i går eller utbetaling av penger fra nav... Jeg sitter jo her hele dagen (til og fra) og får jo med meg at det samme spm kommer ti ganger på en dag, men de som bare dukker innom har jo ikke sett de andre ni innleggene, og det må da være lov å spørre uten å bli skutt :o)

Skrevet

Innlegget mitt var forresten svar til Aurora Borealis. :)

Skrevet

helt enig, må jo få lov til å være nysgjerrig av og til. og grunnen til at folk spør om og om igjen om det som skjedde igår inne på anonymforum er jo at modde sletter alle innlegg som bare never nicket til en viss person

Skrevet

Moderator har nettopp sletta en hel haug med innlegg.ang, det i går, nemner jeg nick blir vel denne sletta også.

Skrevet

Jeg svarte ang innlegg fra i går, ikke pga noe annet...Selvsagt kan en spørre om det samme, men det jeg mente er, står det to innlegg om samme emnet på første siden blir det dumt å lage enda ett innlegg om samme emnet enda engang.

Skrevet

Nysgjerrighet fremmer læring, men det fremmer også ein del graving i andres sår. Det eine er positivt, det andre er ikkje like bra. Forstår godt at folk begynner å lure på styret i går, men eg meiner at me må tolme oss litt fordi dette gjelder ein person med ein familie. No kjenner eg ikkje så mykje til yppert for eg åpna aldri innlegga av han, men han hadde jo ikkje vert så aktiv om det ikkje var for svara han fekk eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...