Gå til innhold

Kan ikke folk slutte å si: "oj venter du tvillinger"

Anbefalte innlegg

Uff!

Jeg ser absolutt ikke tykk ut, men magan strutter :-) Føler meg egentlig fin, men blir jo litt sånn... hmmm... beskjemmet når folk (stort sett i størrelse 36 selv) tror jeg skal føde i morgen!!!!

Måtte bare klage litt...

Fortsetter under...

Jeg venter ikke tvillinger, men MANGE har kommentert at jeg er så stor så de er sikre på at det må være to. Jeg er ganske kort og et sted må jo ungen vokse og. Ble så frustrert en periode at jeg måtte spørre legen min om jeg var altfor stor og om jeg evt måtte spise mindre, men han sa det at det ikke var noe unormalt. Thank GOD. Syns faktisk magen min er fin jeg! ;)

Jeg kjenner meg igjen, synes nesten det er flaut å svare når folk spør hvor langt jeg er på vei.

Har faktisk tatt meg selv i å lyve til fremmede.

Men shit... Jeg har stor mage.. so be it!

Jeg skal i hvertfall invistere i god støtte rundt magen etter fødsel, for å bli spurt om hvor langt man er på vei etter fødsel må være forferdelig..!

Jeg så en dame her om dagen som var 7 mnd på vei, jeg trodde dama kanskje var 5 visst ikke mindre... hun hadde jo så liten mage.

Så vi er alle forskjellige:)

HEi

Jeg har også fått stor mage, får kommentarer som oi er du bare 25 uker på vei, veldig kos.

men har lagt på meg 4 kilo, skal til legen i dag og da tror jeg det kommer på noen flere.

magen strutter iallfall,

klems

Føler med dere..

Selvom jeg er ganske liten til å være 6 mnd på vei..

Og tidligst i dag hørte jeg "Man kan ikke se at du er gravid iallefall!"

Den kommentaren synes ikke jeg heller er noe moro å få i trynet!

Det jeg ikke skjønner er at folk må si sånne dumme kommentarer til oss i det hele tatt..

Denne er også klassisk "Da jeg var 6 mnd var jeg mye større en du er nå!! Haha! Så morsomt!" Eller den andre "Jeg var mye mindre enn deg når jeg var 6 mnd" Hvorfor skal alle sammenligne meg med seg selv?

Provoserende!

Føler meg fin uansett :)

jeg slenger meg på å skriver under på alle her. skal ikke begynne å legge ut selv nå for jeg er så eitrende forbanna på svigermor at det kommer til å bli slettet det jeg skriver hehe.

men en historie er at jeg kommer ikke inn i brudekjolen hennes i ikke-gravid-tilstand som hun brukte da hun var 6 mnd på vei. og jeg er str 36 til vanlig. og GUD FADER det har jeg fått høre noen ganger ja. Men jeg er sjeleglad jeg ikke passet den fordi hun skulle tvinge meg til å gifte meg i hennes kjole. akkurat som om jeg syntes den var noe fin, og har den vært fin så har jeg takket nei uansett.

nå kaller hun meg feit hver gang jeg åpner ytterdøra hennes. det er byttet ut med hei.

men om vi har målt, så tror jeg hun har hatt større mage enn meg nå................

Annonse

Helt enig med dere! Av en eller annen grunn er det mange som tror de kan si hva som helst om kroppen til folk når de er gravid. Det er ikke koselig å høre " så tjukk du har blitt" osv. Jeg er selv 24 uker nå, og føler at magen er fin, men det er MANGE som kommenterer at jeg er SÅ STOR.

Har du unormalt stor mage eller? spurte en av kollegaene mine her om dagen. Frekt synes jeg!

Ikke bry dere om dem jenter! Vær stolte av magen!

klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...