Gå til innhold

Kan noen pergo brukere hjelpe meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 2 dager over IKM, og det virker ikke som om TR vil komme heller. Tror heller ikke jeg er gravid...

Fikk dere alltid TR på slutten av mnd? Så sant dere ikke var gravid da... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mm.. mener at mensen skal komme ca 14 dager etter el. Når hadde du el, da?

Sikker på at du ikke er gravid? Tatt test? ;)

Skrevet

ja, jeg tok en billigtest ikveld, og den var negativ. :( Så er nok ikke gravid. Men synes TR kan komme nå. Blæææh!!

Skrevet

hei=)

huff ..ja det er trist å vente på TR når man vet at den skal komme..

Forrige gang jeg gikk på pergo så lovet jeg meg selv at dette var siste gangen med pergtime(etter at jeg har brukt det mange ganger før)

fordi denne gangen gikk jeg nesten en uke over IKM...det var trist det..å vente på at mensen skulle komme...forde det var negtiv gravidtest,men likevel var det jo litt håp så lenge ikke TR kom....men så kom den da..og jeg ble så skuffa og lei meg(selv om jeg innerst inne hviste at den skulle komme)

selv om man er forberedt at TR skal komme...så er man aldri det likevel...ikke jeg hvertfall...håper og håper....mnd inn og mnd ut..

jaja...men det løfte varte ikke lenge...på fredag så var jeg ferdig med en dobbel kur...så nå er det bare å krysse fingrene igjen

har TR kommet enda??håper ikke det da(for din del)

klem=)

Skrevet

Fortsatt ingen tegn til TR. Har såre brystvorter, som jeg har hatt i noen dager nå. Så enten er TR på vei eller så er kroppen min bare teit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...