Mamma+2 Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 De mener blæren min er overaktiv- uten å ha lekkasjer. Har fått et medikament som heter Emselex, men føler vel egentlig ikke at det hjelper stort....koster skjorta gjør det men.... Har noen av dere erfaring med andre medisiner. noe annet som fungerte??
Sjokoladekaka Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Detrusitol 4 mg. Det har eg brukt i periodar. Eg merkar det med at eg MÅ sånn på do, veldig plutselig. Medisinen hjelper godt på dette. Ein skal ha slik medisin på blå resept, og for eit uttak på ein blå resept skal ein ikkje betale meir enn litt over 500 kr. Og kjem du opp i 1600-1700 kr på eit år, med legetimar og andre eigendelar, så skal ein ha frikort for resten av året:) Blå resept får ein på dei fleste medisinar som er meint å brukast på ein tilstand som er langvarig, og det med langvarig er over 3 månader:)
Mamma+2 Skrevet 2. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2008 jeg hentet ut forrige pakning og betalte litt over 400.- det var for 28 stk...men nå hadde legen skrivi ut en større pakning som kom på 1600.- holdt på å få hakeslepp på apoteket..... Eg har vanlig frikort, men fikk beskjed om at så lenge det var skrivi på hvit resept så hadde det ingen betydning- da måtte eg betale heile beløpet. Har den medisinen du har brukt så god effekt at du da stopper opp- og heller får " vanlige toalett-hyppighet!??? Har gått på desse no i over 1 mnd uten at eg føler noen super forandring- noe er det jo, men ikkje nok.
Kamomille Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Det er ikke slik at alle medisiner som man bruker på tilstander som varer over 3 mnd automatisk er på blå resept. Noen medisiner gis aldri på blå resept fordi de f.eks er vanedannende osv. Men man kan søker NAV om refusjon av medisiner på hvit resept også
Sjokoladekaka Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Dette er jo ein tilstand som varer i meir enn 3 månader, og då SKAL du ha den på blå resept. Ta deg ein ny prat med legen, og kanskje NAV trygd(ang å få refundert/endra til blå resept). Det min medisin gjere, er å la meg sleppe det der "Åhhh, no MÅ eg på do her og no. Ånei, der kom ein skvett i trusa..." Den skvetten kan vere ganske stor, men ikkje heile urinmengda. Blæra er så aktiv at det ikkje heilt går å halde igjen. Det er ikkje det at urinmengda er stor, men det er blæra som reagerer for voldsomt på altfor lita urinmengde. Reaksjonen til blæra heng ikkje saman med urinmengda lenger, om du forstår. No kjenner eg berre sånn vanlig "eg må på do"-følelse, og kan fint vente litt med å gå på do. Faktisk brukar eg ikkje så mykje av medisinen lenger, for etter ei tid, så virka det som om blæra "forsto" at den kunne slappe litt av i jobben;) Virknaden av min medisin på meg, kom ved første tablett. Den skal jo virke der og da, når du tar den. Skal vel egentlig ikkje virke kurerande på tilstanden, men avhjelpe/dempe den.
Sjokoladekaka Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Nei, det veit eg. Men denne typen tilstand gjev medisinen på blå resept. Eg har min på blå resept. Ja, ein kan søke om å få dekt 90 % av det ein brukar på nødvendig medisinske ting(sjølv på kvit resept), over ca 1600-1700, også. Men det er jo teit, når ein kan få dekt alt over dette. og sleppe den store eingangsutgifta(som her 1600) når ein hentar medisinen på apoteket. blå resept har jo ei grense på litt over 500 kr pr gang ein hentar ut medisin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå