lille oscar + bebis Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 er det virkelig normalt å bytte ut vogner opp til mange ganger i løpet av en vognperiode???!?!???? var en her som hadde bytta 13 ganger tror jeg... på 3 onger da men, alikevel.. kjøpte ei vogn jeg, den tenkte jeg at jeg skulle ha liksom. ferdig med det...
lille oscar + bebis Skrevet 2. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. september 2008 19 vogner telte jeg nå.... kan da ikke være normalt, eller er det jeg som er unormal?
blaastrek Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 En del av de damene der er i overkant materialistiske og har som hobby å ha det beste, stiligste og nyeste til en hver tid. Det er ikke _vanlig_ blant mammaer flest å drive slik, vil jeg påstå. Kjenner ingen mammaer heromkring som er så opptatt av barneutstyr i alle fall. Men nå bor jeg i en liten by og her er det ikke vanlig å trippe rundt med høyhæla støvletter, nyeste Nokia'n og vogn til 10.000 kr og stelleveske til 1700 spenn. Er nok litt mer for storbyfolk denne vogndilla'n. *knis*
lille oscar + bebis Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2008 hehe, godt å høre... jeg bare leste mer og mer inne på nettsidene og ble mer og mer paff.... Vogner er ganske dyrt, jeg tenkte å ha den samme hele tida jeg, kanskje på flere onger?... med mindre jeg/guttongen var absolutt missfornøyd eller at den ble ødelagt... er ikke akkurat fra oslo jeg heller da, med høyhæla svøveletter og nyeste nokian og stelleveske til 1700 spenn;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå