Gå til innhold

leser litt inne på forumet til vogndilla.no............

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det virkelig normalt å bytte ut vogner opp til mange ganger i løpet av en vognperiode???!?!????

var en her som hadde bytta 13 ganger tror jeg... på 3 onger da men, alikevel..

kjøpte ei vogn jeg, den tenkte jeg at jeg skulle ha liksom. ferdig med det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

19 vogner telte jeg nå.... kan da ikke være normalt, eller er det jeg som er unormal?

Skrevet

En del av de damene der er i overkant materialistiske og har som hobby å ha det beste, stiligste og nyeste til en hver tid. Det er ikke _vanlig_ blant mammaer flest å drive slik, vil jeg påstå. Kjenner ingen mammaer heromkring som er så opptatt av barneutstyr i alle fall. Men nå bor jeg i en liten by og her er det ikke vanlig å trippe rundt med høyhæla støvletter, nyeste Nokia'n og vogn til 10.000 kr og stelleveske til 1700 spenn. Er nok litt mer for storbyfolk denne vogndilla'n. *knis*

Skrevet

hehe, godt å høre... jeg bare leste mer og mer inne på nettsidene og ble mer og mer paff....

Vogner er ganske dyrt, jeg tenkte å ha den samme hele tida jeg, kanskje på flere onger?... med mindre jeg/guttongen var absolutt missfornøyd eller at den ble ødelagt...

er ikke akkurat fra oslo jeg heller da, med høyhæla svøveletter og nyeste nokian og stelleveske til 1700 spenn;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...