Gå til innhold

Tvilling beskjed i dag!

Gjest Angelstath

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratuler så mye :) Blir nok en spennende tid fremover. Har ikke så mye erfaring relatert til tvillinger selv ennå, men har fått anbefalinger om å melde meg inn i tvillingforelder foreningen. Har hørt at de gjerne har lokale sammenkomster 2-3 møter i forkant av fødsel, og at dette kan være både spennende, morsomt og interessant. Tenkte selv å benytte oss av dette:) Venter ellers en spennede tvillingbok fra 0-10 år i posten om noen dager.

Lykke til fremover og kos deg med magen. Min mage er i ferd med å bli stor, tross kun 18 uker på vei ;)

ÅÅh! Det er så morro når en får vite det! Jeg lo så mye at babyene hoppet rundt inni der på ul!

Hvor langt er du på vei? Var det på ul "den vanlige" du fikk vite det??

Vet du hva du venter og om de deler noe osv?

Jeg er snart 23 uker på vei og fant min største trygghet i "boka om tvillinger 0-10 år" som blir nevnt av håpefull! Den er utrolig bra! Og alt du lurer på står egentlig der!

Ang sånne praktiske spm som dukker opp etterhvert som hva du skal kjøpe og hvilke vogner som er best og alt det der må du spørre om her inne, eller lese her inne (for jeg og mange andre har lurt på akkuratt det samme selv:)

Så heng på trådene her og meld deg på tvillingkurs!

Forresten kan du også ringe tvilllingforeningen hvis det er ting du ikke føler du får skikkelig svar på, der er det kjempe koselige folk i andre enden!:)

Hilsen oss alle 3:) (Thea og de eneggede jentene)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...