Gjest Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Jeg fikk også dette når lillegutt var noen uker gammel.. slitsomt.. klarte ikke å svelge i det hele tatt, eller snakke.. Deilig. Måtte bare komme meg til legen og få antibiotika.. eneste som hjelper tror jeg....
Gjest mphs Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Jeg hadde halsbettenelse for ca. 1 mnd siden. Trodde det skulle gå over av seg selv(håpet på det), men med 40,23 i feber og helt i ørska gikk og hentet ungen i barnehagenmed lillepia i barnevognen var det heldigvis en annen forelder som var helsesekretær og kunne fortelle meg at jeg hadde stafylikokker og måtte dra på legevakten. Hun hadde rett og jeg fikk antibiotika. Ta deg en tur til legen.
2 tette - med flette Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Sånn i mellomtiden til du får deg en antibiotika kur kan du prøve sitron og salt Lærte det av en mann i bakgatene i Venezia faktisk.. hehe, skulle inn på apoteket og kjøpe halstabletter - klarte nesten ikke prate. Men så sa han at jeg skulle skjære en liten skive sitron og ha litt salt oppå og spise. Det var het utrolig, det klarnet opp i halsen med EN gang, effekten er ikke så langvarig da, men utrolig deilig når du har sår hals ! hehe
Helann og lillebror Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Lurt å ta en tur til legen hvis du har feber og det har vart noen dager, ja! Desverre kan ikke alle halsbetennelser behandles med antibiotika. Hvis du har virus, er det bare å smøre seg med tålmodighet... Paracet og Ibux i kombinasjon kan virke smertelindrende. Eller en kopp varm melk med honning:-) God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå