Gå til innhold

Se hit! ang. mat/tenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på litt over 5 mnd har nesten ikke spist idag; ammet i 4 tiden i natt, så litt rundt 7, halv 8-8 fikk han grøt, spiste da godt. ammet i 11 - halv12 tiden, men synes han spiste lite, fikk most avocado blandet med mm etterpå, spiste ikke så mye av dette heller, ammet igjen rundt halv to, da spiste han endel, men nesten ikke noe potetmos etterpå...

har ellers oppført seg omtrent som normalt. kan det være tenner på gang (har en liten hvit prikk oppe i munnen og biter på alt)?? er det vanlig at de ikke vil ha så mye mat da, eller kan det være noe annet?

håper noen kan hjelpe meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jada, er ikke uvanlig at matlysten varierer. noen dager sluker de alt som er, mens neste dag spiser de omtrent ingenting=P

KAN jo være tenner.. men det trodde jeg fra småtten var 3 mnd, men de to første kom ikke før for et par uker sia, og nå er han over 8 mnd=P

Skrevet

slik er det her også disse dagene... hun spiser kjempe godt grøt... men lite mme... ellers pleier hun å drikke opp alt.!

i dag he hun bare drukket ca 160ml... ikje noe mer iallefall!! og pleier altid å drikke 230ml til hver måltid 3ganger til dagen...

men det går nok over etterhver... men hun er forkjølet, så sikkert derfor... men tror også det er tenner på gang..!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...