Alvepia *happy mum* Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Fryseforsøket gikk fint vi fikk også ønske våres oppfylt med å sette inn 2 egg De var storfornøyd med eggene *lykkerus* Nå er det vare å krysse alt man har å krysse å satse på det beste *LYKKE TIL VIDERE JENTER*
lillebie på`n igjen Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 gratulerer som ruger :-) LYKKE TIL med forsøket :-)
Hvite due Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Heia! Det blir noen spennende dager fremover.... :-) Vi får følge med hverandre og få håpe på det beste!! Jeg satte inn 2 egg for seks dager siden...test 9/9
AniBer Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Gratulerer med gullegga snuppa!! Heier på dere nå!!!
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Hei Alvepia:-))) Nå ble jeg utrolig glad for deg. Så godt å høre at opptiningen var vellykket. Gratulerer så mye som ruger. Kjempegøy at du fikk tint opp to gullegg. Skal følge med deg og heie på deg. Er vanvittig spennende dette her. Kos deg masse i rugetida:-))))
Raspberry Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Lykke til med ruging!! Jeg fikk også satt inn to, skal teste 9.9. De er nesten litt i lengste laget disse dagene her, men vi venter jo på noe godt så da får vi håpe det ikke er forgjeves:)
Alvepia *happy mum* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2008 Hei jenter:) Jeg er i lykkerus:D ser også at flere av dere er rundt samme tid, å jeg krysser alt jeg har får både dere å oss Denne gangen er det vår tur jenter Jeg gir dere oppdateringer så fort jeg vet mere Har også avtalt med gyn om rikeli med kontroller fremover fra uke 6 hvis alt går bra De tinte opp 2 egg til oss, å enno har vi 1 igjen på frys:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå