Gå til innhold

Tørst!!


rigmora

Anbefalte innlegg

Noen flere som våkner på natta og føler seg helt inntørket?? Jeg drikker vann hele tiden, men får jo ikke nok. Er helt tørr i munnen når jeg våkner om natten.. drikker vann hele tiden og må på do hele tiden..men er alikevell så tørst at jeg får hodepine av det... hva er dette?? Er det vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at man er veldig tørst om man har diabetes som ikke er oppdaget. Mulig man har dette om man har svangerskapsdiabetes også? Verdt å sjekke i alle fall.. Ikke for å skremme deg eller noe, godt mulig det er helt andre årsaker til tørsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på akkurat samme måten. Våkner på natta og er tørr i munnen. Hatt litt hodepine i det siste også, så nå prøver jeg å bøtte neppå med vann gjennom dagen og så se om det hjelper. Men kan nok ikke svare på hva det kommer av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også kjempetørst under 1. svangerskap. Denne gang er jeg også tørst, men ikke like tørst som sist. Tror det er helt normalt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik har jeg hatt det i begge mine svangerskap. Tok det opp med legen min som da testet for svangekapsdiabetes osv... Men det var ingenting galt. Da sa legen at det gjorde ingenting (bare litt irriterende å måtte tisse så mye og litt hodeverk). Drikke fortsatt flere liter vann til dagen og regner med å gjøre det en stund fremover. Var også slik gjennom hele forrige ammeperiode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det kan være blærebetendelse? man blir fryktelig tørst av det... er ikke lurt å gå forlenge med det hvis det da skulle være det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...