Baby 20 mars ♡ Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Nå er fjompen 5 mnd og har gtt flaske innimellom et par mnd nå og det har gått helt fint, ammer med brystskjold så har ikke vært noe sugeforvirring der... men nå er ikke puppen interressant lenger.. drikker kanskje hvis jeg er heldig i 2-3 minutter på dagen så vrir han seg unna og klager.. på natta spiser han 2 ganger og som regel veldig bra.. men i natt måtte jeg amme begge gangene fra samme pupp da han nektet å ta den venstre! Går det mot slutten på ammingen nå har lyst å fortsette men gidder ikke om det bare skal være styr hver gang.... Den siste tiden har vi ammet i det stille på soverommet og alltid flaske når vi er ute blant folk så er blitt ganske dreven på flaske.. Håper han fortsetter å ta puppen på natta så kan jeg alltids gi han flaske på dagen....
gulda Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Jeg opplevde det samme rundt fem måneder, men da hadde han ikke fått så mye flaske, altså. Gikk greit å amme på natta, men på dagen bare klaget og sutret han, og vred seg unna. Skjønte ikke hva det var. Men etter en stund så var det greit igjen, og siden har han spist fint på dagtid også. Så kan være en fase, også. (Kanskje, kanksje ikke..) Bare til oppmuntring, siden du vil fortsette )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå