Gå til innhold

Min andre dag, og jeg er i ketose!! :)


Holly❄️

Anbefalte innlegg

Så glad da:) Hehe.. måtte prøve og veie meg i dag tidlig, og jammen er den ikke 1 kilo mindre enn i går.. (Vet jo at dette kan gå opp og ned, og skal prøve og bare veie meg en gang i uken)

 

Målte meg nå i sta, og jeg er i ketose:) Fikk utslag på den med 50 på:)

 

Jippi, ser jo virkelig ut til at denne kuren kan være noe for meg... har fulgt dietten helt uten problemer, og kan ikke se at dette skal by på noe særlig problemer heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! En kilo ned om dagen er nok i meste laget mens du er på kur, hehe, ikke forvent det ;o) Det forsvinner en del vann nå i starten, men uansett er det veldig motiverende :o)

 

Så bra du tror du kommer til å trives på lavkarbo! Det er alfa og omega for en vellykket kur, i hvert fall for meg. Har det bra, føler meg topp, og kiloene går ned, herlig!

 

Lykke til da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja forventer ikke og gå ned en kilo om dagen.. det ville vel vært for lett :P Hehe..

 

Skal bli spennende på mandag og se om jeg har gått ned noe særlig.. er litt skeptisk siden jeg er ganske sugen på noe godt, så jeg har spist litt av den gelen uten karbo... Har det mye og si?:S

 

Ellers går jeg oftere på do, men det er jo normalt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oftere på do er helt normalt, du tilfører mer vann, og det må jo ut igjen ;o)

 

Karbomessig har det ikke noe å si for vektnedgangen om du spiser geleen, men enkelte reagerer på kunstig søtning. Altså at det hemmer vektnedgangen. Du får nesten se det an :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, er bare så sugen på noe søtt.. :s derfor jeg har tydd til geleen.. kjedelig hvis det gjør at ting går saktere da...

 

Hvor lenge kan jeg forvente at denne søthungeren varer? En ukes tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig individuelt. Om du bruker mye sukkererstatninger og kunstig søtning opprettholder du det bare, men om du spiser rene varer vil det gå over. DEILIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal jeg ikke kjøpe mer av den gelen, bra jeg bare kjøpte en pose da ;)

 

Nå er jeg forresten i full ketose... fantastisk;)

 

Vondt i hodet bare, men i dag har jeg drukket ca 2 liter vann.. mye for meg, for jeg pleier ikke og være flink og drikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så du vet det: Det finnes ikke grader av ketose... Altså, det er ikke noe som heter full eller høy eller lav ketose. Ketose er en tilstand kroppen går i på ekstrem lavkarbo (som på ketolyse). Mens stixen måler andelen ketoner utskilt i urinen. Og DEN andelen kan være høy eller lav, men sier ikke noe om "graden " av ketose - for det finnes ikke :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja jeg skjønte det i går... trodde det var slik at man forbrente mest på den sterkeste fargen jeg, men det har altså ingen betydning:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...