Gutta er ute og puppene henger Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Er det reima eller e annet dyrt merke eller gjør dressene fra obs, lindex, cubus, hennes, europris eller sparkjøp samme nytten??? Hva er deres erfaringer damer???
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Jeg er veldig fornøyd med Reima. Greit det koster litt, men synes yttertøy og sko er viktig. Så kjøper jeg heller litt billigere inneklær.
lifa og Eline Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Jeg velger å kjøpe dyre sko og heller litt billigere vanntette og gode dresser. Her har snuppa hatt Reflex alleværsdress i fjor vinter med deilig hjemmestrikket dress under strikket i Nøstebarn barn garn. Dette blir det i år også!
*snuppa* Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Hos oss er også "uteklær" prioritert=) Har hatt troll-dresser til støresøster som minstemann heldihvis kan arve, for det hedde blitt dyrt med 2 dresser i året. Og sko er veldig viktig for oss. Storesøster her i huset har arvet mammaen sin og er en skikkelig "frossenpinn", så for å trives utendørs har dette vært et must! Og ho har heldigvis blitt ei skikkelig utejente=)
Ei_tulle_med_øyne_blå:-) Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Har også reimatec, kjøp de brukt på finn til halve prisen:-) Av ull har jeg ulldresser (også brukte) og noe deilig janus ulltøy. Ellers kjøpte jeg forleden også brukte sympatex sko til snuppelura og er knallfornøyd. Prøv finn.no=)
Diva Muffin Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Jeg fikk et lite "prøveblad" på Foreldre og Barn i barnehagen i går, og der var Nanook og Altitude de beste dressene, med Europris sin på 3. plass.
Trollmor_83 Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 I fjord hadde vi reima og den er super har også reima høst/vår dress. I år skal jeg prøve troll sin vinterdress. grunnen til at vi er fornøyde emd reima er at dressen er så veldig lett, synes det er viktig når barnet er bare 1 og 2 år pga bevegelighet osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå