Gå til innhold

Mammaklær - et lite hjertesukk

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forhold til mitt forrige svangerskap for 2 år siden synest eg det er ganske håpløst å finne mammaklær. Har brukt mammabukser leeenge, magen spratt ut rundt uke 14 og dessuten synes eg at mammabukser generelt sett er ganske digg å ha på seg;-) Men eg sliter med å finne klær, ihvertfall her hvor eg bor. Lindex har slutta med mammaklær, KappAhl som bare hadde mammabukser har slutta og en fin butikk som egentlig selger Vilaklær har sluttet å ta inn Mamalicious klær.. HM har greie klær,men min nærmeste butikk har dårlig utvalg i de største str og dessuten er det stor sjans for å treffe på andre som er kledt i det samme antrekket:-( Har en Boob bukse fra forrige svangerskap som er kjempegod, men den var så dyr at eg fortsatt har dårlig samvittighet, selv nå 2 år etter... Hvor handler dere klærne deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HM... Men er redd for at de klærne derfra snart blir for små til meg.... Syns dette er supervanskelig!!!!!!!!!!

Skrevet

Hva med å prøve å bestille fra nett? Man har returrett.. Ellers liker jeg godt å gå i tights og tunika :)

Skrevet

Har bestilt bukser fra mammahuset.no. De er billige og helt greie, med str opp til 46 (tror jeg). Men jeg synes det er litt for lavt liv på dem, buksa kommer opp ca midt på magen nå, i uke 16. Men før magen ble såpass stor, så var disse favorittene mine.

Ellers har jeg 2 bukser i merket valja. De er kjempebehagelige, med HØYT liv, dvs nesten helt opp til puppene. Kjempegod passform på de, men litt dyre. Koster ca 600-700.

Jeg liker ikke mammabuksene fra lindex og HM, pga todelt liv. Det øverste er i super-stretchy stoff, og alt flesker som jeg har fra før av samler seg i denne superstretchy delen og nærmest VELTER utover... Sett rett forfra ser jeg da ut som en sopp...Huff! =)

Skrevet

Kva med H&M? Det er der eg handler mammaklær. Buksene er i vertfall opp til størrelse 48. Og fullt mogleg å handle på nett. Det kjedelige med H&M er at dei er veldig lange i beina. Må brette opp fleire ganger. For skulle nesten tru at jo breiere ein er rundt livvidden, jo lengre føt har ein....

Skrevet

Tights og tunika er supert. men når vinteren kommer blir vel det litt kaldt?

Skrevet

På ellos.no og de andre ellos nettbutikkene (Jossefson, catalog etc) har de masse kjekke tunikaer, bukser og kosejoggedresser i store størrelser. Der finner jeg alltid klær, og jeg bruker ca 48-52 alt etter som i klær nå. Regner med at senere i svangerskapet kan jeg enda finne klær der :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...