jannebj Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 trenger hjelp til symptomene mine forrige mens syklus varte i 35 dager, den var 5 dager lengre enn den forrige(var i syden så tenkte atdet kunne være tempraturforskjellen som forsinket den) nå er jeg på dag 33 og ingen tegn til mens. De siste 2-3 ukene har jeg røytet veldig mye, vet ikke om dette er tegn på graviditet men jeg må renske sluke hver dag etter jeg dusjer. holder meg på magen og stryker den, akkurat som om at jeg passer på en liten spire der inne. har vært veldig trøtt den siste uken og de siste dagene har jeg hvert litt kvalm på morgen og kveld. livmortappen er hard og glatt, ikke åpen, men heller ikke lukket. det kommer mye tynnflytende glatt blank sekret ut. bruker det ikke å være tørt før mensen? håper det kan være en liten spire der inne
satser & vesla Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Hei. Det er bare en ting å finne ut av dette. Ta en test :-) Håper at du har en liten spire der inne :-) Krysser finger og tær!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå