Gå til innhold

Vi var på mekling i dag....Langt og rotete, men sånn ble det...

Vilde*

Anbefalte innlegg

Nå i helga har han tatt kontakt mange ganger, med alt fra at "Jeg vil ha dere tilbake" og "Jeg skjønner ikke hvorfor dere dro" til "Jeg vil aldri se hverken deg eller ungene dine igjen". Alt desverre over telefon eller ansikt til ansiktr så jeg har ikke noen SMS'er eller sånt til å vise fram for å vise at jeg mener han er litt for ustabil om dagen...

Han kom opp til mamma og pappa der jeg og datteren vår var alene hjemme, og mente han skulle ha oss med seg på tur ut og finne på et eller annet koselig, noe jeg ikke var enig i, så det utviklet seg til en ganske stygg krangel der jeg ble beskyldt for det ene og det andre, i følge han var et f.eks JEG som hadde vært utro, og han kunne vel ikke vite om barna virkelig var hans osv... (Til opplysning har jeg hatt sex med ETT menneske i hele mitt liv og det er han!) Endte med at han stakk av i sinne, og jeg hørte ikke mer før vi møttes i dag.

Men så, etter mye om og men og fram og tilbake ble vi da enige om noe...

Han skal være sammen med henne, og meg, i 5 timer hver lørdag foreløig, så når hun blir større skal vi se på det igjen...

Ikke for det, jeg kjenner han godt nok til å vite at han kommer til å komme de 2, kanskje 3 første lørdagene, og så har hann unnskyldning på unskyldning på hvorfor han ikke kan.....

Så jeg var spent da vi liksom skulle til mekling i dag...

Han skulle legge fram sin side av saken først, og gjorde et stort poeng av at jeg er under 18 og derfor ikke har f.eks førerkort, noe han mente var en nødvendighet når man bor på det stedet vi gjør... Og siden jeg var så ung stakkars (ja, han brukte faktisk ordet "stakkars") burde jeg jo slippe (???) å være bundet med familie allerede... Sier han som for kun kort tid siden ville slippe å være bundet med familie, fordi han måtte være fri. Så kom han med at han hadde fast jobb og jeg kun har ungdomsskole enda, derfor har han en bedre økonomi og er derfor i følge han bedre skikka til å ta vare på barna.... Jeg ble litt satt ut, for jeg forventa ikke den taktikken fra han....

Sist jeg snakka med han ville han jo omtrent ikke ha noe med hverken meg eller barna å gjøre.....

Da det var min tur fortalte jeg at han hadde gitt oss ei helg på å komme oss ut, da han fikk et anfall av "må-være-fri"... Og at han ikke hadde brydd seg om å ta kontakt med datteren sin i det hele tatt etter at vi dro, før nå i helga da han først plutselig skulle være med henne og leke kjærnefamilie, for så å bli dritsinna og påstå at han aldri ville se oss igjen før han stakk av. Og at det at han nå noen dager etter vil ha hovedomsorgen for henne viser at han er tydelig ustabil om dagen....

Men så, etter mye om og men og fram og tilbake ble vi da enige om noe...

Han skal være sammen med henne, og meg, i 5 timer hver lørdag foreløig, så når hun blir større skal vi se på det igjen...

Ikke for det, jeg kjenner han godt nok til å vite at han kommer til å komme de 2, kanskje 3 første lørdagene, og så har hann unnskyldning på unskyldning på hvorfor han ikke kan.....

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...