Gå til innhold

oppdatering!

Dukkedeisi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Er vel tilbake fra sykehuset der jeg var på innvendig ultralyd-kontoll i forbindelse med småblødninger. Det lille underet har vokst seg til nesten tre cm(!) og hjertet slo og banket i vei. Hun fant ut at jeg er 9,4 uker på vei og bestilte samtidig time til ordinær ultralyd i uke 17,det tolker jeg selvfølgelig som et veldig positivt tegn! Hun kunne ikke gi meg noen årsak til blødningene, men alt virker normalt utover dette.

Damen som tok undersøkelsen virker forresten veldig eksentrisk og vanskelig å forstå seg på.Det er tredje gang jeg er hos henne. Hun sa omtrent ikke et ord underveis, og jeg måtte til slutt spørre om ting var i orden. Jeg lar gleden sive langsomt ut i kroppen på meg, redselen sitter nok enda litt for mye i til at jeg skal tørre å feire i stor skala, men jeg er glad og lettet og tør igjen å håpe på aprilbeibi!:-)

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var gode nyheter - så bra!

Småblødninger er vel nesten mer normalt enn vi liker å tenke på, en blir jo så engstelig ved synet av blod... Men når UL er bestilt (og fødeplass håper jeg?) - hjertebank observert, og tyste damer ikke sier noe (det er når sånne begynner å snakke det er fare på ferde.. hehe) - da kan du ta det med ro!

Senk skuldrene og nyt livet - både ditt eget og det lille i magen!

Skrevet

Så flott! Nå ble jeg letta og glad, gitt!!! :-)

Skrevet

Så fint at alt er bra med mor og barn,-)

Da kan du senke skuldrene litt og tenke på at det lille miraklet vokser helt normalt.. Det er synd at du ikke ble ivaretatt på en ordentlig måte .. Det er utrolig godt å få bekreftet fra helsepesonell(jordmor/gynl ) at alt er ok..

Jeg har selv opplevet noe av det samme som deg for noen uker siden, men alt er bra nå.. Forskjellen var at jeg ble motatt med respekt og forståelse.. Den kvnnelige gynokologen tok seg god tid og beroliget med at dette ville gå fint.. Fantastisk å møte slike engler på jord!! Jeg er 12+4 og venter mitt lille vidunder mars,-)

Lykke til Dukkedeisi!!

Skrevet

Så utrolig deilig. Har vært spent og tenkt på deg. Håper og tror at den lille har tenkt å klore seg fast derinne i ca 30 uker til :-)

Prøv å slapp av og kos deg med svangerskapet. Roen kommer nok etterhvert som dagene går.

Skrevet

Puh!

Det var virkelig godt å høre.

Husker du skrev at du var mere "hormonisk" nå enn sist, har hørt at høyt hormonnivå gjør slimhinnene sprøere og at de blør lettere. Dette er ikke farlig!

Kanskje er det forklaringen?

Uansett; nå kan du bare kose deg videre og stole på at din lille spire holder seg fast:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...