comma Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Da kom tanta med brask og bram. Så da er vårt 7. forsøk også over. Lykke til alle sammen
Lykkelig mor til tre Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Ble ikke noen graviditet her hos oss heller. Jeg har hatt fem innsettinger... Sliten... Føler masse med deg!!! God klem fra
ikø29 Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Uff, det vart trist...... Jeg føler med deg..
MK73 Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Hei, begge dere to! Jeg henger meg på ikø29 og sender dere varme tanker. Dere har slitt lenge og vel - og nå er det forlengst på overtid at spiren burde sitte fast. Gode klemmer fra meg
Hvite due Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 oyyyy....det var kjempe trist...jeg vet at ingenting er kjekt akkurat nå...få håpe dere kan trøste hverandre og være der...en har ikke ord i en slik situasjon. Du må ha hatt det kjempe tøft med alle opp og nedturene...dette er til tider psykisk terror men så har vi det håpet om å klare det...kanskje en dag?! jeg holder på med mitt tredje forsøk og skal teste9/9... Tenker på deg....ta vare på deg selv... "TRØSTEKLEM"
comma Skrevet 2. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2008 Hei alle sammen. Tusen takk for omtanken. Nå er det bare å brette opp armene, å finne mot å penger til nytt forsøk. Er det noen som har erfaring fra Hausken??? Please, jeg ønsker å høre fra noen som har vært der. Vet ikke om vi skal ta hos Hausken, eller fortsette på sykehuset i Haugesund. Trøsteklem til alle som har testet negativt.
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Hei dere to. Nå ble jeg lei meg. Dere har vært gjennom så mye begge to. Uff, ikke noe en kan si som hjelper heller akkurat nå. Sender dere begge store varme høstklemmer og håper virkelig det er deres tur neste gang. Stå på og ikke gi opp. En dag kan det bli deres tur:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå