Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har en sønn som blir 1 år i desember og har termin i mars så skal ha go'gutten hjemme lamme meg ihvertfall til høsten. Nå som det nærmer seg jul har jeg begynt å tenke litt på hva vi skal ønske oss til lille mann. Ønsker da at han får leker og andre ting som vi kan gjøre ilag. som tegnesaker, puslespull, akebrett og lignende. Er det noen som har noe forslag til hva vi kan ønske oss til han slik at han aktiviseres og utvikler seg i takt med andre barnehagebarn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse ulike inneaktiviteter man kan finne på:)

Leire,klipp å lim, lesing av bøker, lego, fingermaling, div puzlespill, små spill til aldersgruppen hans, småbiler osv osv.

La han leike litt selv å, d er veldig viktig:) gutten min som er 3 år nå,har gått hjemme sammen med meg og lillebror til august i år. Å han er tidligere ute på visse områder enn hva barnehagebarn er. Barnehagebarn er ikke rettere sagt flinkere enn barn som er hjemme med mor el.far:)

Han kommer til å kose seg sammen med dere tenker jeg:)

Skrevet

Jeg har en gutt på 1,5år som går i barnehage. De gjør ikke så mye aktiviteter der - dvs. det er mer de små som styrer hverdagen enn de voksne. De små bruker nå tid til å lære å leke med hverandre. De lærer å dele på leker og å samarbeide.

Ellers anbefaler jeg å kjøpe en cd med barnesanger. Min gutt elsker å nynne med og å danse. En ball får også ut mye energi. Putteboks er noe han kan bryne seg på. Og et bankebrett er vissnok også veldig morsomt.

Skrevet

takk for innspill, nu har æ ihvertfall nån å skriv på ønskelita hannes=)

Skrevet

klipp og lim med en på ett år hadde jeg droppet men plastikk dyr er populært. Et tips er å ta frem bare noe av gangen så han ikke blir lei alt på en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...