Gå til innhold

Er så sulten heeele tiden ! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det eneste jeg går å tenker på er mat og godterier. Fyser på noe hele tiden og blir nesten litt gretten når jeg ikke får det jeg vil ha. Her i huset så skal vi lissom vente med snop til lørdagen. Lettere sagt enn gjort. Spiser jo litt innimellom da og går stadigvekk i skapet å finner meg noen drops..som jeg egentlig ikke er så glad i men jeg bare måå ha litt søtt:)

Regner med at dette kommer av amminga så får bare håpe det snur når jeg slutter med det for etter 4 mnd så har jeg fortsatt noen kg jeg vil bli kvitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her! Nå er min bare 3 uker, men jeg var fysen på noe godt å spise i lang tid med førstemann husker jeg... Den gang gikk jeg ikke ned alle kiloene før jeg begynte å jobbe igjen, denne gangen har jeg bestemt meg for at jeg skal gå ned det meste av kiloene mens jeg er hjemme i permisjon. Men, lettere sagt enn gjort......

Skrevet

Hehe.. som jeg skulle sagt det selv. Desverre har jeg ikke matlyst! Må tvinge i meg mat jeg da, men er i kjøleskapet flere ganger om dagen og forsyner meg med sjokolade, samt at jeg drikker mye saft! Ikke bra! Har ikke vært slik tidligere..

Håper det går over snart!!

Skrevet

Tror nok jeg bare kan glemme å gå ned resten av kg når jeg går hjemme...da jeg jobbet var jeg veldig flink med faste måltider og gikk jo hele tiden..så det hjelper nok det :) når jeg går hjemme kikker jeg jo i skapene hele tiden...har litt is i fryseren og masse sjokoladesaus jeg har lyst på nå..får se hvor lenge jeg klarer å holde meg unna det da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...