Anonymor Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Jeg stiller et svært privat spørsmål, å det er selvsagt opp til hver enkelt å svare. Er du Organdonor? Hvis ikke, hvorfor har du valgt å ikke være Donor?
Lykkeliten86 Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 jeg vet ikke helt hva du mener, men jeg går med sånt kort i lomme boka som viser at viss jeg dør så vil jeg at alle mine organer skal gis bort til trengende. men hadde gitt bort noen av mine organer nå viss en nær hadde trengt det.
fiskelisken Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Jeg har veldig lyst til å bli det..er det bare å spørre legen også får man det kortet eller ?
Anonymor Skrevet 2. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2008 jeg fant et sånt kort på apoteket faktisk....
2 hjertegull :) Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Jeg er ikke organdonor og har informert mine nærmeste om at hvis de blir spurt etter at jeg er død, så ønsker jeg ikke å gi bort organene mine.. jeg vil ikke kommentere hvorfor egentlig, fordi jeg regner med at jeg vil få mye "pepper" for det.. men det er et personlig valg...
anette&tutta mari :) Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.3471475 følg denne:) jeg er også donor! såklart:)
Anonymor Skrevet 2. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2008 Hei HI her. som jeg skrev , at jeg stilte et svært personlig spørsmål. Jeg tenker : Det er jo opp til hver enkelt. så det er ikke lov (!) å komme med kritikk til de som velger å ikke være Donor- jeg bare lurte på hvorfor man velger å ikke være det. Men man svarer på det man vil. Takk for svar så langt!
Tone321 Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 Jeg tenker følgende: Jeg har ikke behov for mine organer etter at jeg er død, så det er veldig fint hvis andre kan ha bruk for dem:) Det er en fin tanke å kanskje kunne redde noens barn, søsken, foreldre eller besteforeldre.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. september 2008 #11 Skrevet 2. september 2008 Ja, har sann kort i lommeboken og de nærmeste vet at jeg er Organdonor.
Gjest Skrevet 2. september 2008 #12 Skrevet 2. september 2008 Jeg har sagt i fra til mine nærmeste at jeg ønsker at andre kan få mine organer ved min død og går derfor med kort i lommeboka.
Gjest Skrevet 2. september 2008 #13 Skrevet 2. september 2008 Hvis man ikke ønsker å være donor, føler man da at man kan ta i mot organer selv hvis man trenger en nyre eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå