Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk resept av legen på cerazette. Er det mange her som bruker den? Legen sa at det ikke går utover barnet, men jeg tenker at noe kommer jo over i mini uansett...

Hva tenker dere om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at det går helt greit. Det er vel snakk om så små mengder at det ikke spiller noen rolle.

Skrevet

Hadde de hatt noe å si for barnet hadde de ikke skrevet det ut til nybakte mammaer..

Skrevet

Det går helt fint å bruke den :)

Men jeg vil absolutt ikke anbefale den, jeg sluttet etter en mnd da jeg blødde hver dag og mistet sinnsykt med hår! Trodde håravfallet hadde noe med graviditeten som mange nevner. Men 2 dager etter jeg sluttet, var ikke sluken tett etter dusjen.

Skrevet

Jeg brukte den i 8 mnd og hadde ikke blødninger i heletatt!! og merket heller ikke noe annet med kroppen..

Skrevet

Var også litt skeptisk, men både min lege og legen på 6 ukers kontroll sa at det ikke hadde noe å si for babyen. Har ikke merket noe på kroppen heller, babyen er 7 måneder og jeg har enda ikke sett noe til mensen, ekstra håravfall, eller noe annet. (Bare i forhold til hva andre har opplevd -en reagerer jo forskjellig, så må kanskje prøves..?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...