Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Hvilke butikker selger det?? Noen i møre&romsdal?
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 kjøpte i Ålesund,babycomfort var det det mon tro?.. husker ikke helt,men har de iallefall i Ålesund! tror alle som selger emmeljunga også har/kan skaffe herqules..jeg har ei da,skal selge da jeg er på utkikk etter tautonia team s4 tvillingvogn.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Jeg skal selge min svarte Teutonia Team Alu 08 om ca to-tre måneder om du kan vente, vet jo ikke når du har termin... Skal byte til Phil & Teds Vibe pga at eldstemann er i barnehagen noen dager i uka, og er lei av å bytte på hvilken vogn vi har i bilen. Vil ikke kjøre søskenvogn med en unge... Ellers har vi vært storfornøyde med den, ungene har super plass!
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 har ikke termin før i april,så har good tid:) hva er med av utstyr? vogna hel og fin? pris?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Vogna er som ny den, tatt i bruk i juni. Fått nytt understell denne måneden pga at understellet var skadet under transport når jeg fikk det ( kunne brukes men ikke klappes sammen). Vet ikke helt hva jeg skal ta for den ennå (noen som mener noe?) men den består av Vogn i svart fashionfarge En hardbag, svart, med alvi-madrass Originalt regntrekk gjennomsiktig Simo regntrekk svart Originalt myggnett Original svart dobbel beinpose Hjulbeskyttere Har et ekstra understell også da, med skade i sammenleggingsmekanismen på ene siden og to ekstra framhjul (de som snurrer) om du har plass til å oppbevare så er det jo kjekt å ha som reserve :-) Vognen er importert fra Tyskland og det følger med garantibok. Skal du bruke den som tvillingvogn kan jeg hjelpe deg å kjøpe en hardbag til i Tyskland. Vil du legge ut mailadressa di kan jeg spare den og sende en mail når jeg skal selge den (når minstemann må ut av bagen ;-)
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 [email protected] ok,høres flott ut! nei trenger bare en hardbag,storebror blir nesten to når lille er født.. sett på tyske internettsider jeg også,vurderte å bestille ny,men mye lettere å få kjøpt lokalt da! på pingpong.de får jeg vogna for 5800 kr,det er med en hardbag,fotpose,regntrekk..så kommer frakt ol i tillegg,men ettersom jeg forsto ble det visst ikke så mye,vartfall ikke siden vi kan trekke fra 16% på prisen pga tyskmoms eller hva det var:) men blir vel 6000 da ny.. hvor bor du?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Hei, bor i Østfold... Ser ikke at de har hverken benposen eller den hardbagen på pingpong,jeg... Ja 6000 pluss moms er jo ca 7500,- tror jeg kommer til å annonsere den for 5000,- ca fordi den koster såpass mye her i landet så får vi se hva jeg får :-) Sender deg en mail så har du adressa mi også, har litt trøbbel med mailen så det er ikke sikkert jeg får til å sende noe idag.
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 ok,står det i beskrivelsen av hva som følger med vogna:) hardbagen kjøper jeg utenom da,til den prisen..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Hei hei Skal selge vår Herqules Raptor 3-spin vogn 2006 mod, kjøpte vognen for 6500 og selger den for 2500. Grunnen er enkel, nr 2 kommer fortere enn forventet og ønsker søskenvogn. Er med hard-bag og sittedel. regntrekk og fottrekk til bag følger med, Vognen er mørkeblå og lyseblå, veldig fin vogn. Stor og god vogn, og veldig enkel og legge sammen....
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 den blir nok for gammel for meg HI
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 4. september 2008 #11 Skrevet 4. september 2008 Selger ei herqules razor4, lysblå/blå. fin vogn,med matchende fleecepose,regntrekk og nesten ubrukt simo stelleveske.. Selger da skal kjøpe tvillingvogn. skal få tatt bilder over helga. god og romslig vogn,kan brukes med soft-/hardbag,har selv brukt soft. gi beskjed hvis du er intr.. selges kr 2500.(bor nær Ålesund).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå