Gå til innhold

"Syk" etter å bli gravid...

Ny runde?

Anbefalte innlegg

For fem måneder siden fikk vi en nydelig gutt. Førstemann. Jeg koser meg veldig, og nyter permisjonstiden. Dagene går fort. Er 38 år og har jobbet mye i "alle" år. Slet litt med noen plager i svangerskapet, men nå er de glemt og jeg har så lyst på flere barn.Nå. Blir så misunnelig når jeg ser gravide, og ønsker fortest mulig å bli gravid igjen. Vi får jobbe med saken og se om vi kan lykkes. Andre som opplever/har opplevde noe liknende så like etter fødsel? Tok det lang tid før dere ble gravid igjen?

Fortsetter under...

Hej! Jag vet precis vad du menar. Babysug!

Før mig tog det drygt 6 mån efter andra barnet innan babysuget kom øver mig. Det ær inte helt rationellt, eftersom jag har fullt upp med de jag har (gutt 3 år og jente 1 år). Min man jobbar mycket och barnen kræver mer och mer... Ær hemma just nu, men ska børja jobba igen om några månader. Då blir det ænnu mer... Det måste vara ngt hormonellt. Jag hade inte detta sug efter førsta barnet, utan bara en ønskan om syskon.

Om allt fungerar blir det en 3a på oss! Men jag ammar fortfarande, så det kan nog ta ett tag till.

Jeg også!

Jeg er 39 år og har ei lita snuppe på 9 mnd.

Vi bestemte oss "for lenge siden" at vi ville prøve på en lillebror eller søster, og tro det eller ei! Vi har klart det igjen!

Det er jo veldig, veldig tidlig, men om alt går bra får vi en baby i mai - 17 mnd etter lillemor.

Det gikk også overraskende fort - fikk igjen mensen da snuppa var 3 mnd - og etter 4pp satt spiren - og den klorer seg forhåpentlig fast!

Det blir to tette - men det er bare å guffe på syntes vi, jeg nærmer meg jo tross alt 40. Jobben har jeg brukt alt for mye tid og energi på tidligere, så den kan godt komme i annen rekke noen år fremover nå (hmm, i alle fall to år... Neida, hehe)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...