Gå til innhold

:( negativ test, rugedag 14, bare gråter

Anbefalte innlegg

Skrevet

det gikk ikke denne gangen heller. Vært igjennom fem innsettinger nå. Så utrolig slitsomt, og så deprimerende. Hvorfor vil ikke eggene feste seg? Hvor lenge skal vi holde på slik? Ønsket er så utrolig sterkt. Kommer jo aldri til å gi meg. Men jeg er så sliten.... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner deg så utrolig godt, dette er utrolig vanskelig og tungt. selv har jeg vært igjennom 2 forsøk, ett ferskt og ett frys.er blitt gravid etter fryseforsøket, men dette har vært utrolig tøft. jeg beundrer dere som klarer gå igjennom dette gang på gang, jeg føler meg helt utslitt.

du skal se en dag lykkes du nok.

ønsker deg masse lykke til.

stor klem

Skrevet

Kjære deg.

Så trist at du fikk samme resultat som meg, har hatt 5 innsettinger jeg også så vet akkurat hvordan du har det. Fine egg hver gang, men ingen som fester seg.

Nå har jeg hatt et par dager å tenke på, og det føles litt lettere allerede, skal igang med spray om ca 2 mnd og kommer ikke til å gi meg før spira sitter.

Ta den tiden du trenger for å komme over den største skuffelsen, og vær snill med deg selv. Uansett så er vi alle her inne for å hjelpe hverandre.

Stor trøsteklem.

Skrevet

Det var utrolig trist å lese.. Det er ikke noen ord som kan hjelpe i en sånn situasjon...Jeg er lei meg på dine vegne.... Trøsteklem i fra meg.

Skrevet

Huff, det er ikke vanskelig å sette seg inn i hvordan du har det nå. Det er så fryktelig vondt å teste negativt! Jeg vet at uansett hva man sier så er det ingen trøst. Derfor sender jeg deg en klem og varme tanker.

Skrevet

Sender deg mange trøsteklemmer!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg vet hvordan du har det, og det er så vanvittig tøft....og sårt.....

Gråt og få det ut! Legg noen planer med mannen din så dere har noe å se frem til. Jeg lover, det hjelper deg videre. Finn på noe, inviter venner på middag til helgen el. Virker som om du er utrolig tøff da du faktisk ser fremover mot nytt forsøk allerede!

De gangene jeg har villet bare grave meg ned, har min beste venninne dratt meg ut og tvunget meg til å fokusere på noe annet. Det er ikke lett, men jeg vet du klarer det. Men du har lov å gråte og skrike og få ut alt først!!!!!!!!!!!!! All lykke ønskes deg! *tørker noen av tårene dine*

klem

Skrevet

Trist dette må være for deg - forstår deg så utrolig godt. Gråt og få ut all frustrasjon og sinne. Det er så utrolig urettferdig at veien til en liten spire skal være så vond og vanskelig. Håper du klarer å se fremover etterhvert og at du og mannen tar vare på hverandre.

Skrevet

Jeghar ikke ord på hvor synd jeg synes på deg. Livet er urettferdig, slik er det bare. Man sitter med 1000 spørsmål i hode etter slikt som dette. Jeg skulle ønske jeg kunne gitt deg ett svar, men jeg kan ikke det heller. det er slitsomt, men vi skal være her å hjelpe deg gjennom det så godt vi kan. Stå på

Skrevet

Huff, skjønner at du må ha det kjempetøft akkurat nå. Jeg har vært gjennom fire innsettinger som alle har endt negativt, så jeg skjønner godt hvordan du har det.

De tankene du har om HVORFOR kjenner jeg meg også godt igjen i....

Det er bare så fryktelig urettferdig at noen må slite slik for og få det som de ønsker seg høyest i verden...

Håper du klarer og se fremover. Du har vært gjennom dette før, og vet vel hva som hjelper deg best til og komme ovenpå igjen. For meg er dette og legge planer mot nytt forsøk. Kan ikke gi oss!! En dag vil vi lykkes på ferden mot ønskebarnet.

Stor trøsteklem

Skrevet

Må bare si at livet er totalt urettferdig! Har selv hatt 4 innsettinger, og er fortsatt like barnløs, så skjønner deg godt. Det er ikke lett å holde motet og håpe oppe, men når man får lagt forsøket bak seg etter en liten stund, er det lettere å se fremover igjen. Men det vet du vel.

Ikke gi opp Venter på Mirakel! Ønsker deg alt godt fremover!

Trøsteklemmer fra

Skrevet

Klart du er sliten!! Det er sååå pyton dette her...minner om psykisk terror...håper u har noen som forstår deg og steller godt med deg....

Masse gode klemmer og tanker til deg Venter på mirakel.

"TRØSTEKLEM"

Skrevet

Hei

Det var da veldigt trist. Vet det er slitsomt. Men prøv å husk, at langt der fremme (om ikke alt for lenge da) venter det verdens beste gave. En baby eller 3.

Vet akkuratt hvordan du har det. Men husk at motgang gjør en sterk. (men alt med måte da)

Sender masse trøste klemmer

Lykke til

Skrevet

Dette var veldig trist! Skjønner at du ikke har det godt akkurat nå! MEn håper du lykkes neste gang!

Trøsteklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...