Gå til innhold

sykemeldt, det er vel rett.

ny start

Anbefalte innlegg

Så sitter jeg her sykemeldt allerede i uke 28. Klarere ikke helt å falle til ro med det, går bare i ring her med masser av blandede følelser. Jeg jobbet inntil i går som leder med personal ansvar for over 50 personer. Normalt er det jeg som sitter på den andre siden av bordet, skriver oppfølgningplaner, tilrettelegger , lytter og trøster de som sliter med arbeidslivet av en eller annen art. Men nu er det altså meg. Jeg er helt tom. Fikk hette når medarbeidere skulle snakke med meg om noe, villle bare at de skulle gå. Jeg satt og gråt og sorterte alle arbeidsoppgavene som hadde hopet seg opp etter ferien, men fikk ikke gjort noe med noe av det, annet enn å få ennå mere stress over alt som ikke var gjort. Det var jordmora som så rett inn til meg og sa at nu er det vist nok, du er jo overhode ikke tilstede i din graviditet. Da veltet hele kort huset og jeg ble sittende å gråte, uten helt selv å forstå hva det var som skjedde. Så nu sitter jeg her, sykemeldt. Vet ikke helt fram og tilbake på meg selv. Har kjempe dårligsamvittighet for at jeg ikke fikk avsluttet på en bedre måte på arbeidet. Føler det som jeg har latt dem i stikka, men sammtidig vreger det seg bare tanken om å prøve å avslutte noe av det.

Huff dette ble langt. Men det var godt å skrive. Jeg sitter vel har å møter mange av mine egne demoner og fordommer, det er vel det som er sannheten.

Nu skal jeg prøve å glede meg til dette nye livet som er sååå ønsket. Har tre fra før på 11, 9 og 8 og alle gleder seg masse.

Fortsetter under...

hei du!

Du har ikke bedt om tilbakemelding på innlegget ditt, men jeg svarer likevel:-)

Kvinner i lederstillinger kan vel ha en tendens til å yte mer enn det som godt er, de har ofte så mye å bevise..Det kan også være ensomt på toppen! Å være gravid og så langt avgårde i svangerskapet som det du er, er en jobb i seg selv. Ta vare på deg selv nå, og bygg deg opp til den fantastiske jobben du har foran deg!

Apropos egne demoner og fordommer; nå som du har møtt dem, blir du sikkert en enda bedre personalleder når du kommer tilbake!

Lykke til!

Hilsen

Takk for tilbakemelding. Ja, man lærer jo av alle veien man går spesielt de som er smertefulle. Nu skal jeg løfte hodet og glede meg over det nye spennende livet som er i annmarsj. Elsker jo å være mamma. Fikk en blomst fra ungene i går, hvor de skriver til super-mamma Denne bomsten får du gå grund av vi er glad i deg. Fra de snille ungene dine, pyntet med smilende sol. Det er jo dette som er viktigst.

Nu får jeg masser av tid til å nyte de stor ungene og den voksende maven. Ha en flott dag allesammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...