MiaKristin Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Når fikk ditt barn tenner? Jeg lurer på om dere kan hjelpe meg med spørsmål angående tenner. Jeg har en sønn på 3 mnd som de to siste ukene er begynt å sikle no vanvittig, samt han sitter å nærmest gnager på hendene sine. Han er og veldig grintete hele tide. Han sover dog på natta. Jeg kan i grunn ikke skjønne at det skal være tenner så tidlig, men alt er da mulig. Om ikke dere da har tips/råd om hva det kan være!
mamma-hjertet-83 Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 De kan få tenner alt 3 mnd lderen. Mitt barn er 8 mnd og har ikkr fått tenner. Men hun har hatt sånne perioder mange ganger. Og eg har trodd at tennene skal komme men de ikke gjort. Men som sakt kan de komme tidlig. De varierer veldig fra barn til barn!
Axus' girlfriend Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 alt er mulig med disse små Oda har nettopp fått sin andre tann, og hun er 5mnd. Faren hennes fikk sin første tann da han var 3 mnd - så vi har mer eller mindre ventet på ei tann vi:) Hun sov også fint på natten, men brukte noe lengre tid på å sovne (masse sutring og skriking). Men i forhold til hender i munnen: de små er i en oralfase, altså, de opplever verden igjennom munnen!alt skal inn...hva er hardt, hva er mykt, hva er godt osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå