Gå til innhold

Kjære moderatorer! Jeg håper dere kan komme med en uttalelse ang det som har skjedd inne på DIB i dag, den 1. september...

Anbefalte innlegg

Uææææææ!!! Er det virkelig mulig??? for en patetisk jævla paranoiagjeng. Trur dere virkelig på fullt alvor at nevnte personer står i noen form for maskopi med moderatorene her.???

AaaaaaaaaHahahahaha ,vette dere jeg må bare le, til tross for at jeg holder på å kveles av gallan som kommer opp i strupen når jeg tenker på hvilke usanssynlig lavpanna krek som sitter på dib og fantaserer ihop teorier som selveste "Dan Brown" hadde blitt misunnelig på.

Jeg har faen ikke ord, eller jo det har jeg, men kan hende jeg allerede trekker sensuren for langt. Men vet dere hva jeg står for hvert eneste ord. Jævla forbannede høns!!!!

Fortsetter under...

Så fint du vet hvordan å ordlegge deg i dag Cat...

Og takk for den "nye" tittelen.

Nå er likevel ikke poenget for meg noen av dere på kranglesiden, som jeg slett ikke verken har noe mot eller noe uoppgjort med, men det faktum at det faktisk er noe som ikke stemmer helt og jeg finner det besynderlig.

Jeg prøver med andre ord å finne ut hvordan noen brukere kan vite ting ingen andre enn feks en moderator har forutsetning for å kunne vite.

At det er noens feil, nei, det er godt mulig det ikke er, men likefrem synes jeg lite om at mine innlegg som anonym fort vekk kan være lest av noen som ser akkurat hva jeg har skrevet og hvem som har skrevet det og vet om mine personlige problemer som jeg selv har valgt å ikke engang dele med feks min mann...

Hadde ikke også du funnet det noe ubehagelig dersom jeg feks hadde sittet og visst ting om deg som kun du selv visste?

folk gjetter vilt her inne tillab, og etter uttalige runder med lynsjejakter her inne der det vist seg at enkete brukere suttet og katlagt andre brukere i månedsvis, for å kunne komme nært deres identiteter så er det ikke umulig de tok deg på kornet og så får blod på tand når du reagerer. Det er jo gjort 1000 ganger her inne.

Men når noen begynner å dra koblingen mellom moderator og de omtalte her på siden ja da blir det bare dumt, flaut og ikke minst helt vanvittig. Det to andre nikkene over her har jeg inget fantastisk inntrykk av, men deg tillab. Du vet bedre....?

Nå gjaldt ikke dette meg, heldigvis. Jeg har jo vært veldig åpen rundt hvem jeg er, også her inne...

Jeg vet i og for seg bedre, men synes dog likevel at det er noe som lukter litt muffens her.

Hvorvidt det kan direkte knyttes til brukerne nevnt er dog en annen sak, men at de i disse konspirasjonsteoriene har havnet midt i er egentlig ikke SÅ merkelig, med tanke på aktivitetsnivå.

Men, jeg venter og ser hva modde kommer frem til jeg Cat...

Eneste jeg bryr meg om i det lange løp er at mine anonyme innlegg eller innlegg med andre nick forblir slik at det ikke kommer frem at det er mine problemer som luftes. Utover det velger jeg å være egoist i dette tilfellet...

Jeg var så godt som ny her inne på Bim når jeg la inn et svar på et innlegg på anonymforum. Jeg trykte på anonymknappen, men likevel ble jeg referert til med nicket mitt nedenfor, hvordan kan det ha seg? og denne personen var skråsikker på hva nicket mitt var. husker ikke nå hvem som svarte meg siden de er lenge siden. Husker at jeg undret meg fælt over hvordan denne personen kunne vite det.

Jeg ble for en tid siden draps truet opp til flere ganger på bim..Sendte utallige mailer til moderator, men fikk aldri svar ikke ble de sletta heller.

En dag ble min mann sinna og svarte denne personen.Dra til helvete og takk det samme.

Noen timer etter fikk jeg mail om fare for utestenging pga ufin språkbruk...Forstå det den som kan...

Annonse

Cat 68.

Anngrep er det beste forsvar... De lett aggressive innleggene fra deg og andre kranglere, gir meg bare et enda klarere bilde av at noe ikke er som det skal være... Bare kom med motangrep, flotte formuleringer og det som måtte være. Jeg har en lunken magefølelse ang dette, og du bare forsterker det....

Jeg har skjønt at visse personer er en venn av deg, og at du støtter ham når hans navn blir hengt ut har jeg full forståelse for, og forøvrig lite til overs for outing. Men hvorfor hisse deg sånn opp over at folk tenker sammenhenger??? Hvis du vet at det ikke er noen

sammenheng mellom de det er påstått, så relax... Da har du ikke noe å bekymre deg over. Finn på noe annet, gjør noe husarbeid, les en god bok, ta et varmt bad.. La oss nå bare prøve å komme til buns i det, slik at jeg for min del tør legge ut anonyme innlegg igjen...

Jeg må si meg enig i tillab og storesøster&lillesøster.

Det er noe som ikke stemmer. Her har mange blitt både drapstruet og mobbet, og ofte ser jeg at det er kranglerne som utøver denne ufine væremåten. Jeg skal ikke gå ut med nick, men jeg har merket meg dette opptil flere ganger.

Og nå da folk endelig reagerer, så er det meget merkelig at det bare er kranglerne som blir sinna og oppgitt. Hva kommer det av?

Om modde og andre brukere her inne har et bekjentskap utenom dette forumet, kan være meget mulig. Gang på gang har visse personer blitt beskyttet osv. Det er flere eksempler på dette i denne tråden. Det er rett og slett tragisk, og det er svært upoffesjonelt av de som styrer dette nettstedet. Hadde dere tatt tak i dette før, så ville ikke noe av dette skjedd. Mye av skylden er derfor tillagt modde og hennes undersotter.Derav dr.yppert og andre frekke kranglere!

Det er evigheter siden jeg har vært på dib, men en god del er fortsatt ved det samme gamle. De som ikke vet hva det er snakk om kan jo egentlig bare holde snavla igjen-->angelica(som viser seg å være fullstendig blottet for selvstendig tenking), cat68 og en til, husker ikke i farten hvem det var. Det er greit nok å forsvare en person, men å komme med en haug irrelevante klipp-og-lim vissvass er vel heller bortkastet tid. Jeg har tidligere hatt mange morsomme meningsutvekslinger med yppert, som i hovedsak har endt med at han ønsker meg død på den ene eller andre måten=)

Og på hvilket grunnlagg er det du velger å kalle meg en sladrekjerring, angelica? Det må du gjerne utdype med en gang, jeg venter spent.

PS Angelica. Det sier veldig mye om deg og ditt selvbilde/selvstendighet, at du velger å slette nicket ditt ene og alene fordi du innbiller deg at det blir trukket paralleller til "kjæresten din".Jeg foreslår at du gror en ryggrad pronto.

For å være helt ærlig Askepått så begynner du å dra dette vel litt langt. Det er du som ikke klarer å la det ligge, kun du som bare må slenge med leppa nå. ALLE fleste har klart å la dette være, men du..nei du må bare.

Du virker nå mer som bitter uten å få mulighet til å fullføre det du har startet, du virker rett og slett en smule opphengt i enkelte nick her.

Trodde dere nå hadde lagt troen til denne facebook siden dere snakker om, så hvorfor ikke få ut litt frustrasjon der, for de fleste her nå er litt over dette.

Get over it.

Get over hva? Hva i alle dager er det du sikter til som jeg ikke klarer la ligge? Det virker ikke som du har fått med deg hva det er jeg mener i det hele tatt, og det er vel egentlig ingen bombe.

Og siden du er så "over dette" (hva det nå enn er du sikter til) så lurer jeg på hvorfor du gidder å lese tråden igjen og igjen?

Spis pillene dine du, "Anna"

Jeg har ingen tillit til DIB/BIM mer, og vil tipse alle de andre jeg kjenner her inne og som er brukere om hvordan tilstandene har vært i det siste. Vært medlem her et drøyt år, og sletter profilen min her i dag for godt! Useriøst nettsted på flere måter. I tillegg er det bare tull å være medlem av gullsmokken da ekspertsvar flere ganger ikke har blitt besvart, eller vedkommende har dukket opp i det hele tatt!

Moderator(ene) har gjort en elendig jobb, og forskjellsbehandlet brukere så det holder! Er bare så jævlig drøyt å se at enkelte innlegg med navn, linker og annen pers. info blir liggende i dagsvis, men såfort en kjent bruker får sin ID avslørt, så er modde bak spakene på null komma niks! Håper flere engasjerer seg i dette, og kommer med sine meninger, for ikke noe her rimer lengere.

Når det gjelder Askepått, så støtter jeg deg fullt ut forresten.

Takk for meg og lykke til videre alle sammen! Håper ikke flere får livet sitt ødelagt inne på en slarveplass som dette.

Annonse

Det er lenge siden dib har vært i nærheten av å være så underholdende som nå :-)

Her har man absolutt alle felter dekket - alt fra skumle teorier, skumle personer, personer som helt klart har glemt å svelge de rosa pillene sine, de som er litt søte og de som på død og liv må forsvare rubbel og bit som har blitt sagt av en viss person her inne (på tide å slette tråden moderator, det står jo nesten y-p--t her:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...