-husk å være positiv- Skrevet 16. oktober 2008 #201 Skrevet 16. oktober 2008 Hei "venter på spire" og dere andre, Jeg vet jeg ikke burde teste i morgen, håper jeg holder ut noen dager til. Når skal dere teste og hvordan føler dere kroppen er nå? Jeg føler mensen er på vei med denne brenningen nedover lårene.....huff tvi tvi
MK73 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #202 Skrevet 17. oktober 2008 Heisan! Jeg satte inn samme dag som deg, og synes det er altfor tidlig å teste! Husk på at det er utrolig stor (overveiende stor) sannsynlighet for at du får negativ test nå, uansett om du er gravid eller ei. Jeg har holdt på med dette i et par år nå, og jeg har aldri hørt om noen som testet postivt på rd 7. Tidligste har vært dag 8 eller kanskje 9, tror jeg. Jeg skal i alle fall ikke teste før tidligst dag 12. Synes jeg har hatt mange nok slag i ansiktet med negativ test gjennom 4,5 år med prøving og nå fem prøverørsforsøk, så jeg vil ikke legge opp til flere enn nødvendig. Dette er første gangen jeg skal ta blodprøve, så jeg har ikke helt bestemt om jeg skal vente med å teste eller om jeg skal teste dagen før f.eks. Kommer nok an på om og når mensen kommer, tenker jeg. Symptomer har jeg ikke mye av. Har hatt superømme pupper lenge, siden før uttaket, det er helt vanlig, og er også en bivirkning av progesteron-tilskuddet. Jeg har vært "rar" i magen siden uttaket, på forskjellige vis, siden innsetting har hatt hatt litt stikninger, strekk og litt ubehag her og der - men ingenting jeg kan påstå ikke kommer fra hormonene eller fra de oppblåste eggstokkene mine. Så jeg venter og ser, med behersket, realistisk optimisme!
Astra71 - tvillingmor Skrevet 17. oktober 2008 #203 Skrevet 17. oktober 2008 Hei, bare et litt dumt spørsmål: Går ut fra at innsettingsdagen er rugedag én? Slik at jeg er på rugedag fem i dag når jeg hadde innsetting på mandag? Og samme når det gjelder eggets utvikling - teller man med befruktningsdagen når man beregner eggets festetidspunkt? Slik at når egget mitt ble befruktet på lørdag, så skal det normalt feste seg i dag, hvis 7 er det magiske tallet (vet at det kan variere litt)? Har aldri fått helt med meg akkurat det med tellingen Ellers er det ingen symptomer hos meg ennå, heller. Dvs, jeg har den vanlige ømheten i brystene, småkvalme og litt rar mage, men det kjenner jeg igjen som typiske bivirkninger av progesteronen. Ikke noe som skiller seg fra tidligere forsøk foreløpig. Er kanskje litt tidlig ennå for min del, så jeg hiver meg på ventingen :-)
MK73 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #204 Skrevet 17. oktober 2008 Hei, Astra71. Det finnes ingen dumme spørsmål, og i alle fall ikke for oss som driver med dette :-) Når det gjelder befruktning og festing, så er befruktningsdagen dag 0, dvs at egget ditt som ble befruktet sist lørdag er på dag 6 idag. Det samme gjelder rugedager etter innsetting, innsettingsdagen er dag 0, så for deg som vel fikk satt inn på mandag (?) så er du på rd 4 idag. Vi teller altså antall dager etter befruktning og innsetting. God helg!
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 18. oktober 2008 #205 Skrevet 18. oktober 2008 God lørdag jenter! Ja, det er ikke så lett å holde styr på disse dagene og tellingen og hvilken rugedag man er på.. :-) Det jeg VET er at jeg er på rugedag 5 i dag, men det er hele 9 dager siden egget ble befruktet. Hadde uttak onsdag 8.10 og befuktelsen skjedde vel da på torsdag.. Så hvis det har festet seg så har det gjort det for noen dager siden. Huff og huff, blir jo sprø av mindre :-) Jeg har vært i veldig fin form etter innsettingen på mandag, så håper og tror at faren for overstimulering er over. Men natt til å går våknet jeg med en rivning i magen og etter det har jeg hatt ubehagelige mensmurringer som kommer og går. Av og til kjennes det ut som svake brenninger ned i lysken/lårene. Kjenner ikke ut som det er i eggstokkene, men i livmora (akkurat som menssmerter, bare litt svakere). Har også begynt å plages med halsbrann, i går måtte jeg ta en Pepcidduo for i det hele tatt å få sove. Puppene er ømme, vortene er såre, men dette tror jeg er bivikninger av progestant. I morges våknet jeg med nervøs mage, så her er noe som skjer i kroppen iallefall - det kan jo mest sannsynlig være bivirkninger av medisinene vi propper i oss. Men jeg har hørt at mensmurringer kan være et godt tegn, men ikke vet jeg :-) Hvordan er det med dere? I neste uke får vi vite resultatet, jenter. Skal dere ta hjemmetest eller blodprøver? Jeg skal ikke ta blodprøve før rugedag 17, så før den tid vet jeg resultatet, enten ved en positiv test eller at jeg har begynt å blø. Det er vel vanlig å begynne å blø ca 14 dager etter befruktingen hvis negativt resultat, så da begynner vel angsten for blod å melde seg i midten av neste uke.. Fortsatt god ruging jenter. Klem fra
Astra71 - tvillingmor Skrevet 18. oktober 2008 #206 Skrevet 18. oktober 2008 Hei jenter! MK73 - takk for hjelp med tellingen! Da er jeg altså på rugedag 5 i dag, samme som deg Turva. Og egget mitt skal altså feste seg i dag, eller noe sånt...huff. Hvis det er som du sier, MK73, at man ikke kan kjenne noe før egget har festet seg, så er det jo håp. I går kveld fikk jeg noen smerter i livmorområdet, jeg også. Kan vel best karakteriseres som murring, tror jeg, og ikke stikninger. Kjente ingenting ute på sidene i eggstokkområdet. Var ikke helt sikker på om det bare var luft.. Samtidig er jeg spent og stram i hele mageregionen. Det ligner til forveksling på forrige forsøk. Kjenner ingenting utenom det vanlige. Så dermed må jeg nok innrømme at jeg sånn i mitt stille sinn begynte å stålsette meg litt i går. Tør ikke være altfor optimistisk. Samtidig kjenner jeg at jeg ikke blir så knekt av det som jeg har gjort tidligere. Jeg begynner vel å bli en smule vant til det hele Men i dag morges var jeg litt optimistisk igjen - smertene er borte, bare litt rar i magen. Ikke noe annet å gjøre enn å vente. Jeg skal ta test tirsdag 27. oktober, dvs. neste tirsdag. Skal dere alle teste i uka som kommer? Jeg pleier aldri å teste før jeg skal. Det blir hjemmetest på meg, har aldri fått beskjed om å ta blodprøve? Det gjorde jeg bare den gangen jeg fikk positiv test, men da var det på eget initiativ for å få bekreftet resultatet. Kos dere i helga, og lykke til i de spennende dagene som nå er umiddelbart forestående! Statistisk sett så skal det blir noen positive tester her inne nå :-) Klem fra meg
MK73 Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #207 Skrevet 18. oktober 2008 Hei, alle! Jeg har heller ikke tatt blodprøve de gangene jeg har hatt forsøk ved offentlig klinikk. Denne gangen går jeg privat og skal ta blodprøve (det har vel med kostnader å gjøre at det ikke tilbys ved de fleste offentlige klinikkene, for en hjemmetest er jo i de aller fleste tilfeller omtrent like sikker når den tas på riktig tidspunkt - i forhold til om man er gravid eller ikke. Så jeg skal ta blodprøve fredag 24. om morgenen og får dommen samme ettermiddag. Så da er det helt sikkert, men i 3 av fire tidligere tilfeller har jeg fått mensen før det, så vi får se. Har ikke noe mer symptomer. Hadde litt stikking og strekking i magen/livmor for noen dager siden, men det er borte. Har heller ingen tegn på mensen enda, men det ville jeg ikke ha hatt i en vanlig syklus heller. Så det er bare å stålsette seg og vente.. og vente... Jeg er i alle fall glad for at jeg har helga å komme meg på etter den endelige beskjeden (selv om vi skal i 11-årsdag på lørdagen, det kan bli kjipt hvis det blir negativt - men maska går nok på som så mange ganger før.) Så er jeg fortsatt litt usikker på om jeg skal ta en test hjemme først, tror jeg venter og ser an om mensen kommer eller ikke. Ha en strålende helg!
Tellefanten Skrevet 18. oktober 2008 #209 Skrevet 18. oktober 2008 Ops, skulle stå GRATULERER SÅ MYE KAJE!! dette fortjener du virkelig!
Ønskebaby Skrevet 19. oktober 2008 #210 Skrevet 19. oktober 2008 Hei jenter! Til Kaje: Gratulerer igjen! Gratulerte også på innlegget ditt, men kan ikke få gratulert nok! Hvordan går det med dere andre? Noen med positiv intuisjon? Jeg har så smått begynt å granske kalenderen igjen for neste forsøk. Har absolutt ingen fornemmelse for en graviditet. Har forsonet meg med at dette forsøket ikke var vellykket. Sniktestet på rugedag 8, vet det er vel tidlig, men uansett føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Kjenner igjen de vante symptomene på tante rød. Er stort sett positiv til et evt forsøk til, men litt reservert i forhold til de hormonelle reaksjonene jeg har kjent sånn ca siden uttak. Nå skjønner jeg hvor beundringsverdig det er at noen av dere har gjort dette mange ganger. Krysser fingrene for flere positive tester her inne!
MK73 Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #211 Skrevet 19. oktober 2008 Trist at du allerede tar resultatet for gitt, Ønskebaby. Du er klar over at mange graviditetssymptomer er akkurat de samme som for mensen? ..og ja, rd8 er altfor tidlig. Svært, svært få som får riktig resultat da.Det er mange som ikke føler seg gravide, men som er det likevel. Ikke alle som har masse symptomer, og husk på at så tidlig er det svært lite HCG i kroppen selv om man er gravid. Midt oppi de andre hormonmedikamentene er det ikke så rart om vi ikke kjenner så mye... Jeg har i alle fall ikke gitt opp spirene i magen din enda, Ønskebaby!!
Ønskebaby Skrevet 19. oktober 2008 #212 Skrevet 19. oktober 2008 Tusen, tusen takk MK73, du er så utrolig søt og snill som ikke har gitt opp spirene i magen min enda! Håper du får rett! Jeg kjenner liksom ikke implantasjonen slik jeg har gjort tidligere, eller andre tegn som jeg kan minnes fra tidligere svangerskap. Har ikke hatt mange symptomer da heller, men noen typiske har kommet ganske tidlig. Uansett, jeg skal krysse fingrene noen dager til!! Tante rød er jo ikke komme enda.... :-)
Astra71 - tvillingmor Skrevet 19. oktober 2008 #213 Skrevet 19. oktober 2008 Hei dere! Til Kaje: Gratulerer så mye!! Det er så godt å se at noen av oss lykkes, da blir lyset i enden av tunnellen noe sterkere Jeg la igjen en liten hilsen til deg på den andre tråden, jeg også. Når det gjelder meg selv, så kjenner jeg meg veldig igjen i det Ønskebaby og MK73 skriver over her. Jeg regnet meg fram til at festetidspunktet ville være rundt fredag/lørdag, men føler meg absolutt ikke gravid. Ingen tegn i det hele tatt. Det er bare denne strammingen i mageregionen og litt antydning til halsbrann. Det var dette som lurte meg i forrige forsøk til å tro at det kanskje kunne være noe, for jeg hadde til da ikke hatt noe særig bivirkniger av progestanen. Men denne gangen gjennomskuer jeg akkurat det. Og uansett, de smågreiene jeg kjenner nå er ikke i nærheten av de kraftige symptomene jeg hadde den gangen jeg var gravid, så jeg må innrømme at håpet svinner for hver time. Jeg har - som deg, Ønskebaby - begynt å tenke framover mot neste forsøk. Eller det vil si, jeg vurderer å gi kroppen (og lommeboka) en ørliten pause, og forhåpentligvis komme sterkere tilbake. Da får jeg kanskje også fullført prosjektet mitt på jobben før jeg begynner påan igjen. Jeg blir jo alltid sykmeldt et par uker, har ikke noe på jobb å gjøre disse dagene. Mine betrodde sier imidlertid, som du, MK73, at jeg ikke skal gi opp ennå. Og det er klart, teoretisk sett er det jo en viss mulighet for at jeg tar feil. Ei venninne trøster meg med at hun aldri har kjent noe så tidlig i et svangerskap. Det er bare det at det har jeg. Jeg kjente det noe så til de grader, selv den gangen jeg bare hadde en kjemisk graviditet, og hcg-verdien var på usle 50. Jeg var aldri i tvil før jeg tok testen. Jeg begynner å innse at dette kan ta litt tid, og trøster meg med at det tross alt 'bare' er fjerde forsøk. Det kryr av folk som har klart det, men som har trengt flere forsøk enn dette. Og jeg gir meg ikke før jeg er en av dem! Nemlig. Dere må ha lykke til med testene deres denne uka, jenter. Jeg skal krysse fingrene for dere! Håper bare så inderlig at det blir flere positive tester her inne...
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 20. oktober 2008 #214 Skrevet 20. oktober 2008 Nei nei nei jenter, hvor er optimismen jenter :-) Dere som er verdens beste jenter å støtte andre, men hva med dere selv da? Atra71, du er jo bare på rd 7 i dag, det er jo ALT for tidlig. Selv om du tidligere har kjent symptomer tidlig så trenger det ikke å være slik denne gangen. De sier jo at det kan variere fra graviditet til graviditet. Vanligvis kommer vel de fleste symptomer etter at mensen skulle ha kommet eller rundt den tiden, men maaaaaaange har jo ikke symptomer i det hele tatt. Ønskebaby, har ikke helt kontroll på hviken rd du er på, men for deg også kan det være for tidlig å kjenne symptomer. Du fikk vel satt inn litt tidligere i uka? MK73, nei, vi skal ikke gi opp enda!! Det er enda håp, du er på rd 10 er du ikke? Det begynner å nærme seg snart en dom. Men, det vil ikke si at jeg er like optimistisk hele tiden, men min tanke er at "man er gravid til det motsatte er bevist" og det vet man ikke før man har testet og helst ikke ha testet for tidlig. ALT før rd 11 tror jeg er for tidlig i alle fall! Så lenge ikke mensen har kommet så er det håp. Mine egne tanker varierer veldig, og må jo innrømme at jeg også har kikket på kalenderen for å se når jeg evnt kan begynne med fryseforsøk.. Jeg har vært gravid en gang tidligere og da merket jeg ingenting før jeg skjønte at mensen var for sein, først da følte jeg meg oppblåst og puppene var mer ømme enn normalt. Gikk også da og ventet på den, for det føltes som om den kom hele tiden. Men, uansett hvilke tanker vi har - så nærmer det seg "dommen" jenter. Jeg skal teste på torsdag hvis jeg ikke har fått besøk av tanta da. En varm klem og positive tanker
Tellefanten Skrevet 20. oktober 2008 #215 Skrevet 20. oktober 2008 Her var det ikke mye positivitet og spore. Kan like godt komme med mitt resltat da. Testet idag negativt, rd 13. Så denne runden er nok over for meg. Prøver å se fremover mot nytt forsøk, men kan ærlig talt ikke tenke meg ett uttak til. Må nok ha litt tid til å manne meg opp til det ja. Sånn det ser ut nå så får gutten vår bli enebarn. Lykke til med testingen jenter, skal titte innom jeg.
Astra71 - tvillingmor Skrevet 20. oktober 2008 #216 Skrevet 20. oktober 2008 Nei og nei, Tellefanten, det var veldig trist å høre! Var ikke det du trengte nå. Hadde liksom på følelsen at det skulle gå bra med deg, siden du tross alt har en liten en fra før. Skjønner at det er vanskelig å tenke på nytt forsøk nå så snart etter testen. Kjenner litt på det selv, at det kunne vært godt med en pause. Men akkurat den følelsen pleier å gi seg veldig fort hos meg, og jeg gyver på på ny. Hvor mange forsøk har du hatt nå, om jeg må få spørre? Uff, ikke meningen å spre negative tanker til dere andre ved å være så ærlig om hva jeg tror vedrørende egen situasjon. Heldigvis kom du innom en tur, Turva - jeg blir kjempeglad når du sier at det er altfor tidlig for meg å bekymre meg! Det var det ei venninne av meg sa, også - hun kjente ingenting før hun skulle hatt mensen. Tusen takk skal du ha, du tente et lite lys hos meg :-) Håper det går bra med dere andre. Jeg skal altså ikke teste før neste tirsdag, men de fleste av dere får vel svar før den tid. Håper, håper på vegne av oss alle..
MK73 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #217 Skrevet 20. oktober 2008 Nei, Tellefanten - dette var jo ikke ihht plan. Det var triste nyheter. Har du fått mensen enda? Jeg skjønner at testen på rd 13 omtrent er sikker, men jeg har nå alltid sagt at så lenge mensen ikke er der så tar jeg ingenting for gitt. HVis du tok blodprøve så har du vel også fått sikre resultater. I så fall så er det det med å se fremover som er viktig, og det vet jo du. Det er i alle fall det eneste som holder meg gående i dette gamet, det og planen om adopsjon hvis alt annet går lukt til h... Siden du nevner uttaket, er det ekstra problematisk for deg, eller er det tanken på hele prosessen som er litt mye akkurat nå? Uansett - her er mange, gode, varme, store klemmer fra meg til deg.
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 20. oktober 2008 #218 Skrevet 20. oktober 2008 Det var triste nyheter, Tellefanten, det var jo ikke slik det skulle gå nei! Jeg var så optimistisk her tidligere i dag og vil jo fortsatt være det på deres vegne, men det ser ut som om jeg må begynne å planlegge fryseforsøk. Og nå er jeg fyktelig lykkelig for de seks som ligger i fryseren der oppe på UNN. Her er det kommet litt blodlig slim på papiret, har menssmerter, så tanta er nok like rundt hjørnet. Er på rd 7 i dag, men fikk jo sat inn et egg som var 5 dager gammelt. Det er akkurat 2 uker siden EL-sprøyta ble satt, så dette er nok IKKE festeblødning. Jeg titter innom og følger spent med på dere andre. Tvi tvi! Venter spent på neste positive test!! Klem
Ønskebaby Skrevet 21. oktober 2008 #219 Skrevet 21. oktober 2008 Huff, triste nyheter Tellefanten og Turva. Det er visst ikke vår tur denne gangen. Jeg testet negativt i dag på rugedag 12, så jeg anser forsøket for over. Har ikke fått mensen, men regner med at den kommer snart. Progesteronstøtten (Crinone) kan utsette mensen litt. Jeg var forberedt på resultatet og har så smått tenkt over neste forsøk. Tenkte å prøve på andre syklus som kommer etter dette forsøket. Da får jeg en syklus å slappe av på. Har jo ingen egg på frys, så jeg må ha hele regimet på nytt. Uansett, venter i spenning på at noen av dere andre skal få positiv test snart!! Tvi-tvi!
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 21. oktober 2008 #220 Skrevet 21. oktober 2008 Ååååå, nå hadde jeg håpet på et på positivt innlegg... så trist da, Ønskebaby - dette var visst ikke lykkeuka vår. Men all ære til kaje som klarte det på fryseforsøk. Det gir jo håp. Nå er jeg spent på deg MK73 og dere andre som har vært innom denne tråden. Astra71, du har vel enda noen dager før du skal teste, er kjempespent på resultatet. Jeg er ikke begynt å blø noe mer, det er bare pittelitt brunlig utflod av og til når jeg har vært på do - og det er jeg ofte :-) Men, jeg tok i dag en billigstrimmel og testa på rd 8 (men 11 hvis jeg hadde satt inn etter 2 dager), jeg hadde vært på do sikker 3-4 ganger før, så måtte presse ut noen dråper.. og urinen var helt blank, var nok mest bare vann. Men føler alikevell at nå har jeg bekreftet at løpet er kjørt. Men fortsatt mange positive tanker fra meg til dere alle
Emma*den lykkelige venter Skrevet 21. oktober 2008 #221 Skrevet 21. oktober 2008 Nei, nei neeei, hva er det som skjer her inne da? Først og frems til Kaje; Gratulerer så masse. Du beviser jo at alder nødvendigvis ikke behøver å bety noe. Lykke til med spire og svangerskap :-)) Men dere andre da, mine varmeste tanker går til dere. Dere som allerede har testet neg og dere andre som har VM i trusetitting og føler at forsøket går til h******. Det er en forferdelig påkjenning vi utsetter kropp og psyke for. Ta vare på dere selv. Jeg håper for noen slow-starteregg. At dere får en overraskelse. Pms-symptomer og graviditetssymptomer er vanvittig like, så min erfaring er, forvent det værste og håp på det beste. Vær realistiske optimister.... det er jammen ikke lett når hjernen er skrudd og kø*** med av hormonene. Ta vare på dere selv uansett hvordan utfallet måtte bli, og husk; det ordner seg til slutt for snille jenter ) Klem fra Emma*
Tellefanten Skrevet 21. oktober 2008 #222 Skrevet 21. oktober 2008 Tusen takk for oppmuntringen Emma, vi trenger visst det her inne. Astra: Har hatt 5 fulle forsøk og dette var mitt 6 fryseforsøk. Har altså hatt 11 innsettinger tilsammen. Hadde 3 fulle og to frys og på det siste kom guttene. Nå har vi holdt på med søskenforsøk siden aug-07. Hatt 2 fulle og dette var mitt 3 fyseforsøk denne runden. Nå tror jeg ikke jeg orker mer. Var veldig positiv til dette forsøket fordi jeg fikk sette inn i naturlig syklus. Det har vi aldri prøvd før og tenkte kanskje det var tingen, men den gang ei. Bare så det skal være sagt så har jeg enda ett lite håp, har jo ikke fått tr ennå og ikm var egentlig fedag. Men det er vel bare progestansom forskyver ting. Har ingen symptomer på hverken det ene eller ande, så kommer til å teste igjen fredag hvis ikke noe har skjedd. Dere andre som ennå har en stund til test, PRØV å være positive, vi er jo i teorien gravid til det motsatte er bevist!! xxx
Ønskebaby Skrevet 21. oktober 2008 #223 Skrevet 21. oktober 2008 Jenter, vi gir ikke opp! Du også Tellefanten! Beundringsverdig at du har klart dette så mange ganger, men som Emma sier; det ordner seg for snille jenter, så vurder et forsøk til. Ellers tusen takk for snille og oppløftende ord både nå og underveis i prosessen. Jeg har snakket med Medicus allerede og avtalt nytt forsøk. Skal fortsette med progesteronstøtte frem til testedag på torsdag og skal teste kun hvis TR ikke er kommet. Som det skrives og en fortsatt kan håpe på så finnes det jo noen slow startere... Jeg skrev at Crinone kunne utsette menstruasjonen, men slik er det ikke fikk jeg vite i dag. Det var en annen type progesteronstøtte. Uansett, lykke til alle sammen, både med valget videre for dem det gjelder og for dere som enda ikke har testet! Spennende dager!
MK73 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #224 Skrevet 21. oktober 2008 It's not over until the fat lady sings! Så det så! Vi er alle gravide inntil det motsatte er bevist, og det er enten ved en eller en kombinasjon av disse a) negativ hjemmetest riktig så sent i syklus negativ blodprøve c) menstruasjonsblødning som uten tvil er en menstruasjonsblødning ..og ut fra denne definisjonen så er vi vel alle hvis jeg ikke husker feil gravide enda? Joda, jeg vet at sjansene minker med hver negative test og hvert velkjente tegn på mensen, men jeg er i alle fall gravid inntil det motsatte er bevist. Tellefanten er jo et godt eksempel for oss andre, for ikke bare har hun orket å gjøre dette gang på gang, men hun har også klart å få tvillinger ut av innsatsen :-) Tja, igår så det relativt bra ut enda, idag kjenner jeg noen halvrare murringer som minner litt om mensen, men jeg har ikke fått noen tegn til blødning enda -> jeg er fortsatt gravid ;-) Vi får se om det varer til fredag når blodprøven skal tas, men da kommer i alle fall den endelige dommen. Jeg synes det er ekstra vanskelig å analysere og bedømme rugetiden denne gangen pga at jeg har hatt bare nye medisiner (altså nye for meg) denne gangen, og da blir det jo noen nye bivirkninger og "symptomer". Jeg venter og ser.. og det er vel det dere andre gjør også. Det SKAL bli noen flere positive svar her! Klemmer i massevis fra meg til dere alle
**Venter på spire** Skrevet 21. oktober 2008 #225 Skrevet 21. oktober 2008 Negativ hjemmetest på meg i går,og negativ blodprøve i dag!!Utrolig trist og lei meg.Har hatt 3 forsøk siden mai,så nå trenger kroppen og psyken en pause. Mannen min kom gråtende hjem fra jobb i dag,og ba om unnskyldning. Det er han som har dårlig sædkvalitet,og føler seg veldig skyldig i dette. Jeg tenker at det ikke er han som er "problemet" men at vi sammen har et problem.Hadde sikkert følt det samme om det var jeg som var årsaken. Han har også hatt tanker om at jeg kanskje vil forlate han pga dette..selv om jeg aldri har gitt uttrykk for det.OG det vil jeg selvfølgelig ikke gjøre heller!!Det er ikke greit dette livet:( Lykke til dere andre i uke 41 gjengen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå