**Venter på spire** Skrevet 25. oktober 2008 #251 Skrevet 25. oktober 2008 Gratulere så mye til dere jenter som er gravide:) Forsøk2:går du medicus i Trondheim??der behandles vi også.hadde uttak mandag,satte tilbake tirsdag!!Fornøyd med medicus?
forsøk2 Skrevet 26. oktober 2008 #252 Skrevet 26. oktober 2008 Hei **Venter på spire** Ja vi er ved Medicus i Trondheim. Vi syntes vi ble godt mottatt og det er greit å spørre om det en lurer på. Vi har også hørt at personer som ikke har fått resultat i Oslo har fått resultat ved Medicus i Trondheim. Hva er deres erfaring med Medicus? Lykke til med ruginga! Håper det går bra med deg og at formen er fin!
Ønskebaby Skrevet 30. oktober 2008 #253 Skrevet 30. oktober 2008 Hei igjen! Jeg må få takke alle sammen for masse god støtte og trivelig "prat" her inne på denne tråden. Gleder meg masse på vegne av Kaje og MK73 som gikk ut av denne runden med seier!! Kos dere med svangerskapene! Har ventet på å høre fra Astra71. Hvordan gikk det med deg? Jeg starter på nytt forsøk før jul og går alt etter planen blir det uttak i uke 50. Både gruer og gleder meg. Har liksom fått "mitt" hode tilbake igjen og har ikke så lyst til å låne det ut igjen til "hormonenes ville verden"......he, he, jeg må le litt og....stakkars menn, selv om de slipper lettvint unna.... Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå