Amazing Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Kjempe snillt hvis noen vil rangere!! Vi er også åpne for nye forsalg!!
Amazing Skrevet 1. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. september 2008 ...forslag skulle det stå... hehe!
Gjest Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Emil og Simen passer bra sammen De andre navnene likte jeg ikke. Andre navn som passer med Emil: Kasper Alfred Bertil Peder Oskar
LadyBlackJack Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Likte kun Theo av forslagene dine,men ville heller gått "all the way" og kalt ham Theodor.
Vannmann35 Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Emil og Dennis er jo som skapt for hverandre, inspirert av to blonde og viltre gutter :-) Ellers synes jeg disse passer fint til Emil: Emil og Jørgen Emil og Oliver Emil og Ole Emil og Herman
Synnøve_Solbakken Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Simen er kjempefint, liker ikke de to andre, syns det er litt kjipe rampenavn.
alvilde Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 dennis er jo baree helt perfekt sammen med emil:)
sullemor Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 Emil fra Lønneberget og Dennis the Menace To rampegutter Jeg syns Dennis var veldig søtt, men klarte ikke å la være å kommentere det. Theo er min favoritt.
prebs Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 Simen er kjempefint! Ellers synes jeg: Mads Victor Ludvig Rasmus Mattis Max Truls passer til Emil: )
trebarnsmamma84 Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 Simen Dennis Theo Ellers har eg sjølv emil og sander... andre navn: axel sondre julian alfred albert christian alex daniel
Gjest Skrevet 2. september 2008 #11 Skrevet 2. september 2008 Ikke kall han Theo, er mitt råd! Synes det er utrolig pinglete og "veikt" - ikke noe tak i det + en feminin utgave av det overpopulære jentenavnet Thea.. Gå i så fall "all the way" som noen sa, og kall ham Theodor. Ellers er Emil & Dennis perfekt sammen
Gjest Skrevet 2. september 2008 #12 Skrevet 2. september 2008 Theo er nydelig, så ville gått for det. Har aldri skjønt vitsen med å gi fulle navn som f.eks Theodor hvis ungen allikevel vil bli kalt Theo, så go for it. Syns også både Simen og Dennis er fine navn som passer med Emil.
3 nydelige jenter <3 Skrevet 10. september 2008 #16 Skrevet 10. september 2008 Emil og Dennis er jo som skapt for hverandre! Samboeren min heter Dennis og passer faktisk bedre enn man tror på en eldre mann også bare man blir vant til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå