Gå til innhold

Foerste dag i barnehagen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa hadde foerste dag i barnehagen idag og det gikk kjempebra:) Hun kasta seg inn i leken med en gang og saag knapt at vi var der (maatte snakke med de annsatte litt), men da vi sa hade saa graat hun litt og ville helst vere med igjen....Men det gav seg visst fort, tror nok bare hun ble litt skremt over at vi skulle gaa og hun skulle ikke vere med....Da vi kom for aa hente henne kasta hun et kort blikk paa oss og saa forsatte hun leken. Ville hvertfall ikke vere med hjem allerede da! (hun er der bare 4 timer om dagen). Og de andre barna er kjempesote og en liten gutt kom bort aa gav D en klem naar hun kom;) Synes det var kjempesott! De annsatte er veldig hyggelige og eg er saa glad for at eg liker barnehagen og foeler meg trygg naar hun er der. Ellers hadde eg ikke klart det....

Skikkelig solskinnshistorie om barnehage altsaa, foeler det er saa faa av de;) Kjempeglad for at eg valgte aa vente med aa ha snuppa i barnehage til eg saag at hun var klar for det, og at vi fikk ovd litt i aapen barnehage foerst!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår hadde sin første dag i går, og elsket det. Var der riktignok bare noen timer, og vi var der hele tiden, men hun så ikke på oss en gang... koste seg masse med dukkene, sangen og leken. Da vi kom for å plukke henne opp, gråt hun for hun ville være der lenger..

Men nå skal vi snart opp der igjen for andre dagen, og da skal jeg gå etter en stund - så håper det går like bra i dag også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...